پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/23 14:45
کد خبر: 15106

محمدرضا گلزار عضله های مسترالمپیایی اش را دوباره به رخ کشید! + عکس

در یک حرکت جالب، محمدرضا گلزار، بازیگر برجسته سینمای ایران، عکسی از عضلات ورزیده و مستر المپیای خود را در صفحه اینستاگرامش به نمایش گذاشت.

اگر کسانی که پیشرفت‌های محمدرضا گلزار را دنبال می‌کنند، بایستی قطعاً او را شناخته باشند که در حوزه موسیقی فعالیت می‌کرد ولی با بازی در فیلم سام و نرگس به کارگردانی ایرج قادری در سال 1379 زندگی‌اش تغییر کرد و راه را برای دستیابی به موفقیت هموار کرد.

محمدرضا گلزار او که حالا به عنوان سوپراستار سینمایی ایران شناخته می شود، چند سالی است که از بازیگری فاصله گرفته و در دبی ساکن شده است.
بیشتر فعالیت گلزار در حال حاضر روی ورزش بدنسازی متمرکز است و او اکنون تصویری عجیب از عضله های آماده و ورزیده اش منتشر کرده است.

محمدرضا گلزار عضله های مسترالمپیایی اش را به رخ کشید!

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار، بازیگر، نوازنده، مجری، خواننده و مدل ایرانی متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران است.

وی در سال ۱۳۷۹ با نقش آفرینی در فیلم سام و نرگس به کارگردانی ایرج قادری، نخستین تجربه خود را در زمینه بازیگری سینما کسب کرد.

محمدرضا گلزار فارغ ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. وی از سال ۱۳۷۷ فعالیت موسیقی خود را به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد.

او در این گروه به عنوان نوازنده سازهای گیتار، ارگ و پرکاشن نیز فعالیت کرده است.

از میان آثار محمدرضا گلزار می توان به عناوینی همچون دموکراسی تو روز روشن، سیزده گربه روی شیروانی، شام آخر، مادر قلب اتمی، ساخت ایران، رحمان ۱۴۰۰، ما همه با هم هستیم، کلاغ‌ پر، کما، آینه بغل، عاشقانه و گیسو اشاره کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4byem9