پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/24 03:47
مرگ مشکوک | قتل | قتل مرد جوان | مرگ مشکوک مرد جوان
کد خبر: 15116

مرگ مشکوک کارگر جوان در شمال تهران | ماجرای مرگ مشکوک این جوان چیست؟

با کشف جسد یک مرد جوان در بیابان‌های پردیس، تحقیقات تیم جنایی آغاز شد.

مرگ مشکوک یکی از واقعیت‌های تلخ زندگی است که برخی اوقات برای ما پیش می‌آید. ممکن است در برخی موارد مرگ یک فرد به دلایل مشکوکی رخ دهد که برای دیگران سوالاتی را به دنبال دارد. گاهی اوقات پس از مرگ مشکوک، تحقیقاتی صورت می‌گیرد تا دلایل مرگ روشن شود. ممکن است این تحقیقات به پایان برسد ولی در برخی موارد، پاسخ‌هایی دشوار است که هیچ وقت به آنها دست یافته نمی‌شود. مرگ مشکوک به هر حال، یک واقعیت ناگواری است که ما همه باید با آن روبرو شویم.

 

در روز دوشنبه بیست و یکم فروردین ماه، یک مرد میانسال به عنوان نگهبان در یکی از شهرک‌های مسکونی در محله قائم مشغول به کار بود. در حین نگهبانی، او با دیدن دوربین‌های مداربسته شهرک، یک مرد جوان را که جسدی پتو پیچ شده را درون خودروی کوییک خود قرار داده و با سرعتی بیش از حد، منطقه را ترک می‌کند، مشاهده کرد. پس از دیدن این تصویر وحشتناک، نگهبان فوری به مرکز پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و این اتفاق را به اپراتور گزارش داد. با اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۶۴ قائم شدند و با دستور قاضی امیرحسین علیمردان، بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جنایی، به محل حادثه مراجعه کردند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

ماموران کلانتری در نخستین‌گام با تحقیقات محلی هویت متهم را شناسایی کردند و به سراغ او رفتند؛ مرد جوان در بازجویی‌های اولیه به تیم پلیس گفت: متوفی کارگر ما بود که مواد مخدر هم می‌کشید و امروز فوت کرد که من نیز جسد آن را داخل پتو قرار دادم و در بیابان‌های پردیس دفن کردم!

همین اظهارات کافی بود تا کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی و کارشناسان تیم تشخیص هویت با دستور قاضی جنایی راهی بیابان‌های فردیس شدند و جسد مرد جوان را کشف کردند؛ پس از پایان تحقیقات میدانی نیز متهم پرونده توسط کارآگاهان جنایی بازداشت شد.

به گزارش تسنیم، با دستور امیرحسین علیمردان؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جنایی، جسد متوفی برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

 

/منبع:تسنیم


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4p598l