یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/26 07:32
یارانه | واریز یارانه | ایارانه نقدی
کد خبر: 15195

این افراد یارانه 600 هزار تومانی دریافت کردند | جزئیات یارانه 600 هزار تومانی برای این افراد

در ادامه همراه ما باشید با خبر جدید درباره یارانه نقدی

یارانه ها، به معنای پول یا کالاهایی هستند که دولت به افراد یا گروه‌هایی که به نظرشان نیاز دارند، اعطا می‌کند. این یارانه‌ها می‌توانند در شرایط بحرانی مانند شیوع کرونا، کمک به افراد با درآمد کم، کمک به خانواده‌هایی که فرزندانشان بیمارند و غیره اعطا شوند. با این حال، این یارانه‌ها ممکن است تأثیرات منفی داشته باشند، مانند افزایش بیکاری، تحریک مصرف و هدر رفتن منابع دولتی. به همین دلیل، بهبود نظام یارانه‌ها و کنترل هزینه‌های آن بسیار حائز اهمیت است.

 

با هماهنگی کمیته امداد امام و سازمان بهزیستی به حساب تمامی ایتام تحت پوشش این دو سازمان در کشور مبلغ ۶۰۰ هزار تومان واریز شده است.

به مناسبت شهادت حضرت علی (ع) مبلغ ۶۰۰ هزار تومان هدیه نقدی به حساب تمامی ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در سراسر کشور واریز شده است. این مبلغ واریزی در کل ۱۱۴ میلیارد تومان شد

به گفته رییس کمیته امداد در مجموع بیش از ۱۹۰ هزار فرزند عزیز یتیم را در سراسر کشور از این دو سازمان از سراسر کشور گرفتیم و به مناسبت شهادت حضرت علی (ع) که ابو الایتام شهره هستند، دیروز با هماهنگی دو سازمان به حساب همه آنها در کشور مبلغ ۶۰۰ هزار تومان واریز کردیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3z9k5b