چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/26 14:11
کد خبر: 15211

خشم ترسناک و شدید رونالدو از رفتار نامزدش جورجینا! + جزئیات

کریستیانو رونالدو احساس ناراحتی کرده که جورجینا به عنوان یک اینفلوئنسر، دارای رفتار خودخواهانه‌ای شده و به نظر می‌رسد در حال تغییر شدن به فردی خودمحور است.

با توجه به زندگی مشترک با کریستیانو رونالدو ، جورجینا رودریگز همواره مورد توجه بوده و اخیراً فصل دوم سریال «من جورجینا هستم» از نتفلیکس پخش شده است که نام وی را بیشتر از گذشته در بین مردم شنیده می‌شود. او چند روز قبل به دلیل انتشار تصویری در صفحه اینستاگرامش در کانون توجهات قرار گرفت. جورجینا که در اینستاگرام ۴۸ میلیون دنبال‌کننده دارد تصاویری از سفر تفریحی‌اش با رونالدو و فرزندانشان در تابستان ۲۰۲۰ منتشر کرد.

آن‌ها در یک قایق تفریحی بودند که حدود ۵.۵ میلیون پوند ارزش دارد و جورجینا با انتشار تصاویر آن از تابستان جادویی ۲۰۲۰ صحبت کرد.

اکنون El Futbolero مدعی شده، کریستیانو از نگرش جورجینا ناراحت شده و احساس می کند که این اینفلوئنسر در حال تبدیل شدن به یک فرد خودخواه است. جورجینا که یک مدل اسپانیایی-آرژانتینی است، اخیراً به دلیل رفتارش با دوستانش نیز دچار مشکل شده است.

از طرفی مستند زندگی جورجینا هم در ‌شبکه‌های اجتماعی مورد انتقاد قرار گرفته و خیلی‌ها اعقتاد دارند به اندازه کافی معتبر نیست و در بعضی مواقع بیشتر یک فیلمنامه درخشان به نظر می‌رسد.

اخیراً، طرفداران جورجینا او را برای یک رویداد با چکمه‌های چرمی فراخواندند. زیرا او یک جفت چکمه گران قیمت را به یکی از نزدیکانش امانت داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3keoya