پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/28 03:46
قتل | قتل پسر جوان | قتل پسر جوان به علت متلک گویی
کد خبر: 15256

قتل یک جوان بخاطر متلک‌گویی | قتل پسر جوان در جنوب تهران

مرد جوانی که در جنوب تهران به دلیل متلک‌گویی دست به جنایت زده بود، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستگیر شد.

در تاریخ سه‌شنبه بیست و دوم فروردین‌ماه سال جاری، کادر پزشکی بیمارستان حضرت فاطمه (س) در رباط کریم، در یک تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، اعلام کردند که یک مرد جوان در بخش اورژانس این مرکز درمانی فوت کرده است و شبهه قتل وجود دارد. پس از اطلاع به پلیس، یک تیم از کارآگاهان اداره دهم پلیس با دستور بازپرسی قتل، سریعاً به بیمارستان رفتند و در سردخانه بیمارستان با جسد پسر جوانی که به دلیل یک ضربه چاقو به قتل رسیده بود، روبرو شدند. بر اساس بررسی‌های انجام شده، مشخص شد که مقتول در پارک آزادگان محله فشافویه با یک فرد ناشناس درگیر شده بود.

 

فرار قاتل به بوئین زهرا

همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان دایره دهم پلیس آگاهی راهی پارک آزادگان شوند که در آنجا فردی که شاهد جنایت بود، به پلیس گفت: قاتل و نامزدش در این پارک مشغول قدم زدن بودند که مقتول به آنها متلک‌گویی کرد و به همین خاطر درگیری خونینی آغاز شد؛ در جریان این نزاع، قاتل پسر جوان را با ضربه چاقو به قتل رساند و پا به فرار گذاشت.

کارآگاهان جنایی اداره دهم پلیس آگاهی پس از اظهارات شاهد حادثه، اقدامات گسترده اطلاعاتی را کلید زدند و با بررسی‌های تخصصی هویت متهم را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد، او پس از ارتکاب جنایت به شهر بوئین زهرا فرار کرده است.

 

دستگیری قاتل و اعتراف به قتل

کارآگاهان در گام بعدی با اقدامات فنی و مخابراتی مخفیگاه متهم را در شهر بوئین زهرا ‌ شناسایی و راهی محل مورد نظر شدند که پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای متهم را در یک عملیات ضربتی به دام انداختند.

متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و در بازجویی‌های اولیه به جرم خود مبنی بر قتل پسر جوان در پارک آزادگان محله فشافویه اعتراف و دلیل جنایت را متلک‌پراکنی مقتول به نامزدش عنوان کرد.

 با دستور قضایی متهم برای تحقیقات بیشتر و روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

/منبع: تسنیم


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3ekge9