سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/28 16:20
بابک جهانبخش | همسر بابک جهانبخش | عکس دو نغره بابک جهانبخش
کد خبر: 15297

سنگ تمام بابک جهانبخش برای همسرش | کامنت عاشقانه بابک جهانبخش برای همسرش

همسر بابک جهانبخش با انتشار یک عکس دونفره از خود و همسرش، یک پیام عاشقانه منتشر کرده است.
بابک جهانبخش در پست اینستاگرامی جدید خود حسابی برای همسرش سنگ تمام گذاشته اشت. همسر بابک جهانبخش با انتشار یک عکس دونفره از خود و همسرش نوشته: برام هیچ حسی شبیه تو نیست کنار تو درگیر آرامشم، همین از تمام جهان کافیه همین که کنارت نفس میکشم، برام هیچ حسی شبیه تو نیست تو پایان هر جستجوی منی، تماشای تو عین آرامشه تو زیباترین آرزوی منی. بابک جهانبخش(علی جهانبخش) در ۱ فروردین ماه سال ۱۳۶۲ در بوخوم آلمان متولد شد، پدر و مادرش ایرانی هستند ولی بدلیل تحصیلات پدرش در آلمان وی در بوخوم متولد شد.

بابک جهانبخش نوازندگی پیانو را از ۵ سالگی زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم آلمان آغاز نمود و بعد از تحصیلات پدرش و بازگشت به ایران، علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی تر موسیقی شرقی را دنبال کرد.

اولین کسی که او را به خواننده شدن تشویق کرد مرحوم مجتبی میرزاده آهنگساز قدیمی بود، او دوره‌های آموزشی جدید را طی کرد و در سال ۷۶ و در سن ۱۴ سالگی، مجوز رسمی خود را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در آن زمان با تایید محمدعلی معلم همراه بود دریافت کرد. وی دارای مدرک صداگذاری موسیقی است.

 

کامنت جالب بابک جهانبخش برای پست همسرش

 


 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/36ebz9