سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/29 15:04
کد خبر: 15340

علی انصاریان به سینماها می آید | آخرین فیلم علی انصاریان کی اکران می شود؟

فیلم «قطع فوری»، که در بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی داکا انتخاب شد و همچنین در ششمین جشنواره زنان فیلمساز ترکیه به عنوان برگزیده معرفی شد، داستانی عاشقانه در شبی پر از تلاطم و وحشت از بارش بی‌سابقه و زلزله‌ای پنج ریشتری در شهر تهران را به تصویر می‌کشد.

فیلم سینمایی «قطع فوری» سومین ساخته مریم بحرالعلومی با بازی علی انصاریان بهار ۱۴۰۲ راهی سینماها می‌شود. آخرین فیلم علی انصاریان که زمستان سال ۹۹ با نقش‌آفرینی بسیار متفاوتی از زنده‌یاد علی انصاریان مقابل دوربین رفت، بهار امسال به سینماها می‌آید.پوستر جدید فیلم سینمایی «قطع فوری» ساخته مریم بحرالعلومی در آستانه اکران رونمایی شد. فیلم سینمایی «قطع فوری» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مریم بحرالعلومی از چهارشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه در سینما‌های منتخب گروه هنروتجربه اکران خواهد شد و پوستر جدید این فیلم با طراحی میدیا واثقی در آستانه اکران، رونمایی شد.

مریم بحرالعلومی پیش از این فیلم‌های تحسین شده «پاسیو» و «شهربانو» را ساخته است و جوایز متعددی از جشنواره‌های داخلی و خارجی از جمله سیمرغ بهترین کارگردان آسیایی جشنواره جهانی فیلم فجر و جایزه بهترین فیلمساز زن جشنواره داکا را دریافت کرده است.

آخرین فیلم علی انصاریان اکران می‌شود

فیلم سینمایی «قطع فوری» که تاکنون منتخب بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی داکا و برگزیده ششمین جشنواره زنان فیلمساز ترکیه بوده است، قصه‌ای عاشقانه از شبی کرونایی را روایت می‌کند که زمین لرزه‌ای پنج ریشتری، تهران را می‌لرزاند.

فیلم‌های گروه سینمایی هنروتجربه، هر روز دو سانس ۱۶ و ۱۸ در سینما‌های منتخب این گروه در تهران اکران می‌شود و روز‌های چهارشنبه نیز در سینما‌های منتخب هنروتجربه در شهرستان‌های سراسر کشور روی پرده می‌رود. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت‌های بلیت‌فروشی مراجعه کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4p59v6