پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/29 19:13
جورجینیا | جورجینیا و رونالدو | اختلاف جورجینیا با رونالدو
کد خبر: 15351

واکنش متفاوت نامزد رونالدو به ادعای اختلاف شان | حرکت عجیب جورجینیا + عکس

جورجینا رودریگز، مدل مشهور آرژانتینی، با انتشار یک تصویر جالب و جذاب در صفحه اینستاگرام خود، به طور ضمنی شایعات برخورد او با رونالدو را رد کرده است.

رونالدو و نامزدش جورجینا طبق ادعای برخی رسانه ها با یکدیگر به مشکل برخورده‌اند و رونالدو از شریک زندگی‌اش ناراضی است. البته این اولین بار نیست که چنین خبرها و شایعاتی درباره این زوج معروف در فضای مجازی منتشر می‌شود. حتی شاید برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی به جنجال همیشگی رسانه‌ها درباره رونالدو و جورجینا عادت کرده‌اند، زیرا در اغلب موارد این موضوعات صرفاً به شکل شایعه پخش می‌شوند.

واکنش خاص جورجینا به ادعای اختلاف اش با رونالدو

با این حال این روزها جورجینا با ثبت تصاویری از تفریح خودش و خانواده پر جمعیت اش در اینستاگرام اش تلویحا این شائبه جدید را رد کرده است.

در همین خصوص نامزد فوق ستاره فوتبال جهان در تازه ترین فعالیت اش تصویری عاشقانه از خودش و فرزندان اش منتشر کرده که با استقبال گسترده ای از سوی دنبال کنتدگان اش مواجه شده است.

همچنین جورجینا در این استوری تاکید کرده که دوست داشتن بچه ها اولین و آخرین فکری است که او هنگام بیداری و خواب آن را حس می کند.

رونمایی جورجینا از کلکسیون جدید کفش هایش در گوشه حمام

 روزهای گذشته بود که برخی رسانه های خارجی دنیا مدعی شدند که کریستیانو رونالدو و نامزدش جورجینا با یکدیگر به مشکل جدی برخورده اند.

دلیل این ادعای عجیب هم این بود که گفته می شود رونالدو نامزدش را به خودنمایی های افراطی در زمینه فعالیت های محازی اش متهم کرده است.

البته تا کنون این مدلینگ آرژانتینی هیچ واکنش مستقیمی به این شائبه جدید نشان نداده است‌.

اما روند فعالیت های مجازی و تبلیغاتی شریک زندگی فوق ستاره فوتبال جهان بعد از انتشار این خبر هیچ تغییری نکرده است.

در همین خصوص حالا این چهره مشهور صنعت مد با انتشار یک استوری تازه در صفحه شخصی اش باز هم به همگان ثابت کرد که اخبار حاشیه ای برای او اهمیت خاصی ندارد.

جورجینا در این تصویر با نمایش کلکسیون جذابی از کفش های لاکچری و گرانقیمت اش در حمام قصرشان در ریاض بار دیگر زندگی پر زرق و برق اش را به رخ کاربران کشیده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/488qnn