سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/02/01 03:45
مرگ جوان | مرگ یپمرد جوان | تصادف | حوادث
کد خبر: 15423

مرد جوان بر اثر تصادف با ماشین خودش فوت شد | مرد جوان در تصادف با خودروی خود به گام مرگ فرو رفت!

مرد جوان در تصادف با خودروی خود در شرق تهران، به کام مرگ فرو رفت!

احبار حوادث همیشه یکی از موضوعات حساس و مهم در جامعه بوده‌اند و برای بسیاری از ما جذابیت دارند. از سانحه‌های رانندگی تا حوادث جنایی و طبیعی، همه ما به دنبال دانستن جزئیاتی درباره این اتفاقات هستیم. رسانه‌های اخبار حوادث  همواره تلاش می‌کنند تا جزئیات کامل و دقیق را درباره این اخبار ارائه دهند تا نقش مهمی در اطلاع‌رسانی به جامعه ایفا کنند. با این حال، باید به خاطر داشت که در اخبار حوادث ممکن است اطلاعات نادرستی نیز وجود داشته باشد، بنابراین اهمیت استفاده از منابع معتبر و قابل اعتماد بیشتر می‌شود. به عبارت دیگر، همیشه باید از منابعی استفاده کرد که معتبر بوده و به نظر می‌رسند قابل اطمینان هستند.

 

چهارشنبه 30 فروردین‌ ماه امسال، مرگ مشکوک مرد جوانی در یکی از خیابان‌های محله نارمک از سوی مردم به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد که با اعلام این خبر تیم بررسی‌ صحنه جرم و ماموران کلانتری 127 نارمک با دستور قاضی محمد جواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد مرد جوانی مواجه شدند که براثر تصادف با خودروی خود به کام مرگ فرو رفته بود؛ بررسی‌های ابتدایی نشان می‌داد، خودروی متوفی در سراشیبی خیابان پارک شده و او کمی جلوتر ایستاده بود که ناگهان خودرو شروع به حرکت کرد.

در تحقیقات بیشتر مشخص شد، مرد جوان  قصد داشت خودش را به ماشین برساند و  خودرو را متوقف کند اما ماشین از روی او رد شد و در این تصادف جان خودش را از دست داد!

با دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، جسد متوفی برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

 

 

/منبع: تسنیم


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3z9kya