پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/28 11:15
آرام جعفری | آرام جعفری و همسرش | آرام جعفری بی حجاب | بیوگرافی آرام جعفری
کد خبر: 9204

فیلم لو رفته از عروسی مجلل آرام جعفری | آرام جعفری سنگ تمام گذاشت

آرام جعفری برای بار دوم ازدواج کرد.

آرام جعفری  در بیست و دومین روز از بهمن ماه سال 1359 در تهران متولد شد. آرام جعفری یکی از بازیگران خوب و بدون حاشیه سینما و تلویزیون میباشد. آرام جعفری مدرک لیسانس خود را در رشته گرافیک دریافت کرده و همچنین آرام جعفری فارغ التحصیل رشته نقاشی در دانشکده سوره است. آرام جعفری از بازیگران کم حاشیه سینما است که سر و صدایی ندارد.

آرام جعفری به تازگی فیلمی از مراسم عقد خود در اینستاگرام منتشر کرده است.

آرام جعفری و همسر اولش

او در سال 1394 ازدواج کرده و متاهل است.

آرام جعفری  اخیرا گفته است : "تمام عزیزان و دوستان آشنایانی که واقعا از کنجکاوی به معرض جنون رسیدن خواستم اطلاع بدم اینجانب  آرام جعفری  در حال حاضر متاهل نیستم و لطفا بس کنید قضاوت رو زندگی جاریست."​

آرام جعفری در آذر 1399 اعلام کرد که از همسر خود جدا شده است.

آرام جعفری

 خانواده آرام جعفری

آرام جعفری فرزند دوم یک خانواده چهار نفره است و یک برادر بزرگتر به نام آرمین دارد، گرچه او متولد تهران است ولی اصالتا تبریزی میباشد. آرام و برادرش هر دو ازدواج کرده و متاهل هستند. پدر ایشان مدیر کل اداره اقتصاد بودند و در سال 1376 فوت کردند.

آرام جعفری

وقتی خانواده ام متوجه علاقه ام به هنر شدند از پنج سالگی مرا به کلاس های کانون پرورش فکری فرستادند. از اول راهنمایی هم در کنار مدرسه به کلاس بازیگری می رفتم.

آرام جعفری

آرام جعفری زمانی که تنها 16 سال سن داشت با بازی در نماش دایره گچی قفقازی برای اولین بار وارد عرصه بازیگری شد ، آرام جعفری دوره های بازیگری استاد سمندریان را گذرانده و به کارهای سیروس مقدم بسیار علاقه مند است. او با مجموعه تلویزیونی خارج از حصار در اواخر دهه هفتاد برای اولین بار جلوی دوربین رفت.

آرام جعفری

آرام جعفری و همسر دومش

در سال 1400 عکس های دونفره و فیلمی از مراسم عقد خانم بازیگر با آقای دکتر افشین وطن خواه منتشر شد که پس از آن آقای دکتر هرگونه رابطه عاطفی با خانوم بازیگر را تکذیب کرد.

آرام جعفری

بارداری آرام جعفری

او درباره خبر بارداری اش می گوید : متاسفانه چند وقتی هستن ، یک سری از پیجهای فیک که دنبال لایک هستن و حواشی درست میکنن ، از عکسهای من سوءاستفاده میکنن و شایعه کردن بنده باردارم هستم.آخه بارداری هنرمندا هم یه چیز طبیعی هست ، مثل بقیه مردم ، من بی حاشیه هستم.

آرام جعفری


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/395yx2