پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/25 10:10
فریبا نادری
کد خبر: 9331

شوهر میانسال فریبا نادری درگذشت | گریه های جگرسوز فریبا نادری دل همه را کباب کرد

گریه های جگرسوز فریبا نادری در بهشت زهرا در مراسم خاکسپاری همسرش حاشیه ساخت.

فریبا نادری از بازیگران خوش سابقه سینما و تلوزیون است . فریبا نادری  از بازیگران سینما و تلوزیون است . فریبا نادری با سریال ستایش در سال 98 حسابی درخشید . فریبا نادری یک فرزند دختر دارد. عاشقانه های  فریبا نادری  و همسرش حاشیه ساخت.

فریبا نادری بازیگر  ستایش سالهای گذشته با مسعود رسام ازدواج کرد متاسفانه همسرش در سال 1388 به علت بیماری سرطان جان خود را از دست داد.

فریبا نادری

فوت مسعود رسام همسر بازیگر ستایش

فوت همسر فریبا نادری مسعود رسام به راستی واقعیت تلخ برای جامعه هنری بود اما انتشار عکس های 6 سال پیش درگذشت این کارگردان و تهیه کننده موجب ناراحتی عده کثیری از مردم شده است اما این خبر مربوط به سالها پیش بوده است که شاید خیلی از ماها در آن دوران بدلیل نبود شبکه ها اجتماعی بی خبر بودیمفوت مسعود رسام

فوت همسر فریبا نادری مسعود رسام به راستی واقعیت تلخ برای جامعه هنری بود اما انتشار عکس های سال پیش درگذشت این کارگردان و تهیه کننده موجب ناراحتی عده کثیری از مردم شده است اما این خبر مربوط به سالها پیش بوده است که شاید خیلی از ماها در آن دوران بدلیل نبود شبکه ها اجتماعی بی خبر بودیم

فریبا نادری

فریبا نادری در مصاحبه ای در مورد مسعود رسام گفته بود :

در کنار مرحوم مسعود رسام زندگی عاشقانه ای داشتم و با وجود بیست و هفت سال تفاوت سنی هیچ وقت در زندگی با او خللی حس نکردم… حتی کوچکترین سخنان او برای من آموزنده بود و این بهترین خاطره ام از اوست که هنوز هم حرف های پرمحتوایش در خاطرم هست.

فریبا نادری

ازدواج فریبا نادری

فریبا نادری یکی از هنرمندانی است که ازدواج او به یکی از خبرسازترین ازدواج ها میان هنرمندان تبدیل شد.

خانم بازیگر 19 سال بیشتر نداشت که اولین بار به همراه دوستش به یک دفتر بازیگری رفت و به صورت اتفاقی با مسعود رسام کارگردان سینما آشنا شد و این آشنایی چند سال بعد منجر به ازدواج آنها شد

ازدواج فریبا نادری با مسعود رسام

فریبا نادری و مسعود رسام سال 83 با هم آشنا شدند و دو سال بعد در سال 85 با هم ازدواج کردند.

عمر زندگی مشترک فریبا نادری و همسرش چند سال بیشتر نبود و سال 88 مسعود رسام بعد از تحمل چند سال بیماری درگذشت.

فریبا نادری با وجود 27 سال اختلاف سن با مسعود رسام و آگاه بودن به بیماری او و مخالفت پدرش تن به این ازدواج داد و زندگی عاشقانه ای در کنار همسرش داشت.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره زندگی با مسعود رسام میگوید:من و مسعود بعد از مدتی آشنایی احساس کردیم که به هم علاقه مندیم و همین علاقه ما را متقاعد کرد که ازدواج کنیم و من در آن زمان من از بیماری مسعود خبر داشتم و سال 85 پزشکان گفتند که شش ماه بیشتر زنده نیست اما عشق نیرویی دوباره به او بخشید تا سه سال بعد هم با سرطان مبارزه کرد.

پدر فریبا نادری مخالف سرسخت ازدواج دخترش با مسعود رسام بود و تا بعد از فوت مسعود رسام حاضر نشد تا دخترش را ببیند اما نیروی عشق در فریبا نادری و چیزهای که از مسعود رسام آموخته بود او را محکم تر و استوارتر کرده بود و حاضر بود بخاطر او خیلی چیزها را تحمل کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4d8yq2