جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/29 05:31
شبنم فرشادجو | شبنم فرشادجو بیوگرافی | شبنم فرشادجو بازیگر
کد خبر: 9453

واکنش شبنم فرشادجو به مرگ مهسا امینی

علت و ماجرای کشف حجاب شبنم فرشادجو بعد از مهاجرت به کانادا در اعتراض به مرگ مهسا امینی و ناگفته های زندگیش را می خوانید

شبنم فرشادجو زادهٔ ۱۶ بهمن ۱۳۵۶ است.شبنم فرشادجو متولد تهران است.شبنم فرشادجو بازیگر تئاتر و سینمای ایرانی است.شبنم فرشادجو دارای تحصیلات عالیه در رشته‌های هنرهای نمایشی از دانشگاه تهران است. شبنم فرشادجو  سابقه حضور در نمایش‌های تئاتر متعدد دارد. شبنم فرشادجو همچنین، تعدادی اجراهای تلویزیونی و سینمایی را در کارنامهٔ هنری خود دارد.

بیوگرافی شبنم فرشادجو

+شبنم+فرشادجو

شبنم فرشادجو که مدتیست بی سرو صدا از ایران مهاجرت کرده است، ساعاتی بعد از فوت «مهسا امینی» در اعتراض به برخوردی که با وی شد، حجاب از سر برداشت.

خانم بازیگر از جمله فعالان و حامیان محیط زیست در ایران بود که آخرین بار با فیلم «مردم معمولی» رامبد جوان جلوی دوربین حضور داشت.

شبنم فرشادجو اوایل تابستان 1401 برای شروع یک زندگی جدید راهی کشور کانادا شد و حالا چند ماهی می باشد که در آن کشور حضور دارد.

او آخرین بار در سال 1400 در مجموعه «سودا» و «مردم معمولی» بازی کرد و قصد داشت با دریافت پیشنهاد کاری بین ایران و کانادا در رفت و آمد باشد.

ساعاتی بعد از فوت دلخراش مهسا امینی دختری که بعد از بازداشت توسط گشت ارشاد در کلاس توجیهی سکته قلبی و مغزی کرد و در نهایت بعد از سه روز درگذشت، خانم شبنم فرشادجو در یک ویدیوی اعتراضی اعلام کرد؛ بخاطر اتفاقانی که برای مهسا افتاده است، تصمیم گرفتم بدون حجاز استوری بزارم…

او سپس نوشت؛ بخاطر این کارایی که می کنید، آدمو از هرچی گشت ارشاد بیزار می کنید.

خانم بازیگر مدتیست در کانادا یک برنامه ویدیویی با حضور عروسکی بنام «شاپور» را ضبط کرده و در ژانر کمدی و طنز از یوتیوب پخش می کند.

شبنم فرشادجو سوم شهریور 1395 با انتشار عکسی از خود کنار یک پسر آلمانی نوشت: نمیتونم چشم ازت بردارم …

او سپس در گفتگویی اعلام کرد یکی از دلایل مهم ازدواج کردنم بچه داشتن است اما کارم سخت خواهد شد و باید مدام بین تهران و فرانکفورت در سفر باشم. در نهایت اما این نامزدی به سرانجام ازدواج ختم نشد و خانم بازیگر مجرد می باشد.

شبنم فرشادجو متولد 16 بهمن 1356 در تهران، فارغ التحصیل فوق لیسانس کارگردانی نمایش از دانشکده هنر و معماری تهران می باشد.از سال 1374 که 17 ساله بود تئاتر را با کلاس بازیگری شروع کرد تا اینکه سال 1378 با فیلم «مرد بارانی» اولین بار جلوی دوربین رفت.بازی در سریال «بانکی ها» در سال 1382 و سریال «میوه ممنوعه» سال 1386 او را به شهرت رساند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2a5le3