چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/29 08:45
الناز شاکردوست | الناز شاکردوست بازیگر | الناز شاکردوست پیروزفر
کد خبر: 9471

ماجرای فیلم مشترک پارسا پیروزفر و الناز شاکردوست

پارسا پیروزفر و الناز شاکردوست از بهترین بازیگران سینمای ایران هستند که همبازی شدن آنها در یک فیلم تاثیر زیادی در جذابیت و فروش فوق‌العاده آن فیلم داشته است.

الناز شاکردوست با انتشار حدیثی در اینستاگرامش از ظلم گفت. الناز شاکردوست از بازیگران پر طرفدار سینمای ایران است. الناز شاکردوست با فیلم  تی تی در سینماهای کل کشور  حضور هنری دارد. الناز شاکردوست متولد 1363 است و مجرد می باشد. الناز شاکردوست بازیگر خوش پوش سینما و تلویزیون است. الناز شاکردوست اینبار در اکران فیلم ابلق با هوادارانش برخوردی صمیمی داشت.

الناز شاکردوست یکی از بازیگرانیست که اگر چه در دهه 80 به مدد چهره جذاب و چشمان رنگیش عامل اول فروش فیلم‌ها بود اما اکنون کارنامه درخشانی دارد و توانسته بازی بی نظیر خود را در کارهای شاخصی به نمایش بگذارد.

او در جدیدترین ساخته آیدا پناهنده با بی حاشیه ترین مرد سینمای ایران پارسا پیروزفر همبازی بوده است و همکاری این دو در مقابل یکدیگر تاثیر زیادی در جذابیت فیلم داشته است. در ادامه این بخش از فرهنگ و هنر نمناک از نقش الناز شاکردوست و پارسا پیروز فر و همکاری این دو بازیگر در جدیدترین فیلم سینمایی آیدا پناهنده صحبت می کنیم.

پارسا پیروزفر و الناز شاکردوست در تی تی

الناز شاکردوست

 

فیلم تی تی اثری درام به کارگردانی و تهیه‌کنندگی آیدا پناهنده و نویسندگی مشترک کارگردان این اثر و همسرش ارسلان امیری است که به تازگی اکران شده است. این فیلم در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت و بهترین فیلم از نگاه منتقدان سینما شد. الناز شاکردوست بازیگر این فیلم به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره منتقدین انتخاب شد.

الناز شاکردوست در نقش تی تی، پارسا پیروزفر در نقش ابراهیم، هوتن شکیبا در نقش امیرساسان از بازیگران اصلی این فیلم هستند. ترکیب سه بازیگر اصلی فیلم حسابی جواب داده و بازی های خوب و همزاد پندارانه ای که توسط سه بازیگر اصلی فیلم به نمایش گذاشته شده بار اصلی فیلم و ارتباط با مخاطب را به دوش میکشد و به خاطره انگیز بودن فیلم کمک شایانی کرده است.

داستان این فیلم درباره دختری روستایی به نام سکینه شنبه سرایی ملقب به تی تی است که به عنوان خدمات در یک بیمارستان کار می‌کند. او در این بیمارستان با یک فیزیکدان به نام ابراهیم با بازی پارسا پیروزفر که مشغول تحقیق درباره یک فرضیه مربوط به پایان جهان می باشد، آشنا می شود.

طی اتفاقاتی یک سری از کاغذهای ابراهیم حاوی اطلاعات مهم دست تی تی می‌مانند و ابراهیم برای گرفتن این کاغذها به سراغ تی تی می‌رود و رابطه عجیب و غریب این دو آغاز می شود و.....

بیوگرافی مختصر الناز شاکردوست و پارسا پیروزفر

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست در 7 تیرماه سال 1363 در محله پاسداران تهران متولدشد. او فارغ‌التحصیل تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران می باشد و علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی و طراحی صحنه و لباس فعالیت دارد و در فیلم هایی چون تی تی، ابلق، شبی که ماه کامل شد، رسوایی، خفه گی، تو ومن، گل یخ، سراسر شب، مجردها، باد در علفزار می پیچد، قلب یخی و... ایفای نقش نموده است.

پارسا پیروزفر بازیگر و کارگردان تئاتر بی حاشیه و جذاب کشورمان است که متولد 22 شهریور 1351 در تهران است. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشد و در آثاری چون تی تی، یاغی، در پناه تو، در قلب من، سفر سبز، در چشم باد، مهمان مامان، اعتراض، شیدا، اشک سرما، مست عشق، مجبوریم و... ایفای نقش نموده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3zrma4