دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/29 12:16
بهنام بانی | بیوگرافی بهنام بانی | عکس بهنام بانی
کد خبر: 9484

استوری ادبی بهنام بانی برای اتفاق های اخیر | بیوگرافی بهنام بانی

بهنام بانی خواننده موسیقی پاپ کشورمان 11 مهرماه سال 1366 در دامغان متولد شد. این هنرمند کشورمان در خانواده ای هنرمند به دنیا آمد و یک خواهر بزرگتر از خودش دارد و پدرش در آموزش موسیقی و خواننده شدن او نقش بسیاری داشته است.

بهنام بانی در تاریخ یازدهم مهر ماه سال ۱۳۶۶ در شهر دامغان، واقع در استان سمنان متولد شد. بهنام بانی در یک خانواده ی ۴ نفره به دنیا آمد. یک خواهر بزرگ تر از خودش دارد و جالب است بدانید که اختلاف سنی بهنام بانی و مادرش تنها ۱۹ سال می باشد.بهنام بانی خواننده معروف کشورمان در یک هیئت عزاداری در ایام محرم مداحی کرد.در ادامه فیلم مداحی جدید بهنام بانی را مشاهده می‌کنید.

استوری غمگین بهنام بانی برای اتفاقات چن روز گذشته

بهنام بانی

بیوگرافی بهنام بانی

بهنام بانی خواننده موسیقی پاپ کشورمان 11 مهرماه سال 1366 در دامغان متولد شد.

این هنرمند کشورمان در خانواده ای هنرمند به دنیا آمد و یک خواهر بزرگتر از خودش دارد و پدرش در آموزش موسیقی و خواننده شدن او نقش بسیاری داشته است.

علاقه بهنام بانی به فوتبال

بهنام بانی

بهنام بانی علاوه بر خوانندگی به دنیای فوتبال هم بسیار علاقه مند است و در تیم فوتبال هنرمندان بازی میکند و از میان تیم های فوتبال از طرفداران تیم فوتبال استقلال تهران است.

یکی از اتفاقات جالب دنیای فوتبالی بهنام بانی مربوط به بازی او در تیم هنرمندان مقابل تیم پرسپولیس بود که در این بازی هم گلی را به ثمر رساند و چهره او در لباس فوتبالی و شادی بعد از گل او دیدنی بود.

همکاری بهنام بانی با موسسه آوای فروهر

بهنام بانی

موسسه آوای فروهر یکی از نهادهای فعال در عرصه موسیقی است که حامی خواننده های موفق زیادی برای حضور در دنیای هنر بوده است.

بهنام بانی یکی از چهره هایی است که با موسسه فروهر همکاری کرد و مدیریت برنامه ها و کنسرت های او برعهده این موسسه است.

کنسرت بهنام بانی

بهنام بانی

بهنام بانی یکی از خواننده های جوان دنیای موسیقی است که خیلی زود توانست جایگاه خوبی در این حوزه کسب کند و اولین کنسرتش با شگفتی های زیادی همراه بود.

اولین کنسرت بهنام بانی 20 مردادماه سال 96 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد و یکی از اتفاقات شگفت انگیز فروش تمام بلیت های این کنسرت در کمتر از 15 دقیقه بود.

بازی بهنام بانی در سریال پایتخت

بهنام-بانی3

سریال پایتخت 6 به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری نوروز سال 99 روی آنتن شبکه سه سیما رفت و بهنام بانی اولین تجربه بازیگری اش را در این سریال به دست آورد.

بهنام بانی در سریال پایتخت در نقش خودش مقابل دوربین رفت و این تجربه اگرچه بسیار کوتاه بود اما راه ورود او به دنیای بازیگری بود.

بازی بهنام بانی در فیلم گشت ارشاد

بهنام-بانی4

دومین تجربه بازیگری بهنام بانی در فیلم سینمایی گشت ارشاد 3 به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید سهیلی در سال 99 رقم خورد.

بهنام بانی در این فیلم سینمایی ایفاگر نقش یک خواننده است اما نقش جدی تری نسبت به پایتخت دارد و با گریمی متفاوت مقابل دوربین این فیلم سینمایی رفت و با امیر جعفری، پولاد کیمیایی و ساعد سهیلی همبازی شد.

رفاقت بهنام بانی و حامد برادران

بهنام بانی

حامد برادران خواننده، آهنگساز، تنظیم کننده و تهیه کننده موسیقی از دوستان صمیمی بهنام بانی است و آهنگسازی و تنظیم اغلب کارهای بهنام بانی را برعهده داشته است.

ماجرای آشنایی بهنام بانی و حامد برادران توسط یکی از دوستان هنرمندشان اتفاق افتاد و اینگونه بود که بهنام بانی به دفتر حامد برادران معرفی شد و حامد برادران بعد از شنیدن صدای بهنام و مشاهده استعداد خاص او و لحن دلنشین صدایش تصمیم به همکاری با او گرفت و مدیر هنری برنامه های او و آهنگساز و تنظیم کننده آهنگ هایش است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2lk9r4