جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/04 07:22
علی کریمی/ عکس علی کریمی / بیوگرافی علی کریمی
کد خبر: 9600

علی کریمی به سیم آخر زده | علی کریمی اموالش را رها می کند و می رود؟

مواضع اخیر علی کریمی در ماجرای فوت مهسا امینی، دختر 22 ساله بازتاب گسترده‌ای در بین کاربران فضای مجازی داشته است.

علی کریمی به به پلاکارد یک دختر علیه خودش در تجمع تهران واکنش جالبی نشان داد. واکنش جالب علی کریمی به پلاکارد یک دختر علیه خودش در تجمع تهران. علی کریمی با انتشار تصویری از حاشیه برگزاری تجمع اخیر در تهران در استوری اینستاگرام خود نوشت: دختر گلم ، تو را مثل دختر خودم دوست دارم، بهترین ها رو برای تو و تمام دختران سرزمینم آرزو می کنم. مواضع اخیر علی کریمی در ماجرای فوت مهسا امینی، دختر 22 ساله بازتاب گسترده‌ای در بین کاربران  فضای مجازی داشته است. روز گذشته حمید رسایی فعال سیاسی اصولگرا و نماینده سابق مجلس در اظهاراتی جنجالی خواستار توقیف اموال علی کریمی، چهره مطرح فوتبال ایران شد!

تهدید علی کریمی

 

علی کریمی

 

 حمید رسایی خطاب به علی کریمی نوشت: از تو لات‌تر، نیما زم بود که آخرش وقتی پس‌گردنی خورد، به غلط کردن افتاد. عاقبت تو هم گرفتار شدن تو چنگال قانونه. پیرو اتفاقات اخیری که راجع به اعتراضات خیابانی و مواضع علی کریمی رخ داده، حالا حمید رسایی هم در اظهاراتی کریمی را با نیما زم قیاس کرده، نیما زم که با کانال تلگرامی آمدنیوز به شهرت رسیده بود، عاقبت با ترفندهای امنیتی به داخل کشور کشیده و سرانجام اعدام شد. آنچه در اظهارات رسایی عجیب به نظر می‌رسد شبیه‌سازی موقعیت زم و کریمی است. گویی که او تلویحا کریمی را تهدید به مرگ کرده است.

پس از واکنش علی کریمی مبنی بر خبر توقیف اموالش، حمید رسایی هم در استوری دیگری به او پاسخ داد.

رسایی نوشت: «به اموال مردم ضرر زدی، باید حساب پس بدی (اگر قبل از فرار از کشور اموالت را نفروخته باشی). توقیف اموالت، مقدمه توقیف خودته. از تو لات‌تر، نیما زم بود که آخرش وقتی پس‌گردنی خورد، به غلط کردن افتاد. عاقبت تو هم گرفتار شدن تو چنگال قانونه»

علی کریمی به  سیم آخر زد

 

علی کریمی

 

جادوگر فوتبال ایران به خاطر یک استوری دوباره به سرتیتر اخبار تبدیل شده است. چندی قبل علی کریمی اسطوره فوتبال ایران با گذاشتن یک استوری در ایام محرم، عنوان کرد کاش به جای صرف میلیاردها تومان برای دادن نذری، این پول ها صرف درمان بیمارانی شود که مشکلات مالی دارند و از پس مخارج درمان برنمی آیند.

 همین موضوع باعث شد تا عده ای نسبت به علی کریمی شدیدا موضع بگیرند و به اسطوره فوتبال ایران انتقاد کنند. بعضی ها کریمی را متهم به مخالفت با مراسم عزاداری و دادن نذری کردند و مدعی شدند جادوگر به این مراسم توهین کرده است.

 

علی کریمی حذف می شود؟

 

علی کریمی

 

 بعد از گذشت چند روز، در اقدامی عجییب بیلبوردهای تبلیغاتی جادوگر در تهران جمع آوری شد تا خیلی ها این موضوع را به گذاشتن استوری کریمی ربط دهند. کریمی مدتی است که در ایران حضور ندارد و برای انجام کارهای شخصی راهی دبی شده است. موضوعی که هر چند وقت اتفاق می افتد و جادوگر که چند سالی در امارات فوتبال بازی کرده ، به این کشور سفر می کند.

کریمی اولین بار؛ در 22 شهریور 1377 در مقابل پلی‌اکریل اصفهان در جام آزادگان برای پرسپولیس به میدان رفت. با گذشت چهار هفته از مسابقات لیگ (پروین از هفته چهارم هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفت کریمی اولین گل خود را برای این تیم در مقابل سایپا در تاریخ 10 مهر 1377 به ثمر رساند و یک روز بعد از سوی منصور پورحیدری به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد. علی کریمی سابقه بازی در  باشگاه های نفت تهران، فتح تهران، سایپا تهران، پرسپولیس، الاهلی امارات، القطر قطر، السیلیه قطر، بایرن مونیخ، استیل آذین و شالکه آلمان را در کارنامه فوتبال خود دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4599q2