چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/04 10:28
واتساپ | قطعی واتساپ | دانلود واتساپ
کد خبر: 9609

واتساپ وصل می شود | چگونه با ضعف اینترنت به واتساپ وصل باشیم؟

زومیت و دیجیاتو و همچنین فارس در گزارش ها و اخباری از شرایط اینترنت در تهران خبر از اختلال در شبکه اینترنت کشور و همچنین اختلال شدید در واتساپ پس از از دسترس خارج شدن اینستاگرام داده اند.

پس از اینستاگرام از ساعاتی قبل دسترسی به واتساپ هم در تهران و بسیاری از شهرها برای کاربران با اختلال همراه شده است. واتساپ قطع شد. شب گذشته واتساپ با اختلال موجه شد. علت قطعی واتساپ امروز چیست؟ چه زمان واتساپ وصل می شود.

سایت های جماران ، زومیت و دیجیاتو و همچنین فارس در گزارش ها و اخباری از شرایط اینترنت در تهران خبر از اختلال در شبکه اینترنت کشور و همچنین اختلال شدید در واتساپ پس از از دسترس خارج شدن اینستاگرام داده اند. برخی کاربران با بیان علت قطعی واتساپ امروز ۴ مهر ۱۴۰۱ گفتند که قادر به دسترسی به واتساپ نیستند و با پیگیری آخرین اخبار از وضعیت واتساپ امروز قطع شده است یا مشکل از اینترنت ایران است و کی وصل میشود؟

علت قطعی واتساپ

به گزارش ممتاز نیوز، در خصوص علت قطعی واتساپ به اطلاع میرساند: مشکل قطع شدن واتساپ امروز ۴ مهر ۱۴۰۱ به دلیل اختلال در اینترنت ایران به دلیل وضعیت کنونی کشور است.گفته میشود دسترسی شماره های ایرانی به واتساپ توسط گروه متا به مالکیت مارک زاکربرگ محدود شده است و حتی با فیلترشکن هم نمیتوان به این پیام رسان دسترسی داشت.بعضی از کاربران اعلام کرده اند قطعی واتساپ فقط مربوط به اپلیکیشن واتساپ بوده و از طریق نسخه وب میتوان به واتساپ دسترسی داشت.

طبق آخرین اخبار در مورد قطعی واتساپ، همچنان در اپراتور ایرانسل، همراه اول، رایتل و اینترنت ADSL قطع بوده و از دسترس خارج است.در حال حاضر قطعی واتساپ به طور کامل در تمامی کشور گزارش شده است.اگر شما هم با قطعی واتساپ مواجه هستید، لطفا با ذکر نام شهر و نام سرویس دهنده اینترنت خود، در قسمت نظرات در انتهای همین خبر ما و سایر کاربران را از این موضوع مطلع سازید.

واتساپ کی وصل میشود

در پاسخ به سوالات مکرر کاربران در خصوص اینکه واتساپ کی وصل میشود به اطلاع میرساند به دلیل شرایط نامساعد موجود در کشور که پس از درگذشت خانم مهسا امینی پیش آمده است شاهد برخی اختلالات در اینترنت و مخصوصا قطعی شبکه های اجتماعی و برخی پیام رسان ها نظیر واتساپ هستیم که با آرام شدن شرایط به زودی این وضعیت رفع شده و دسترسی به واتساپ وصل خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3gbbz4