چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/04 14:51
بورس
کد خبر: 9628

چه خبر از کدال؟ اعلام سود مرقام و قرارداد مهم خصدرا

اکوایران: نماد مرقام از سود 99 میلیارد تومانی شرکت در خصوص مزایده املاک فروخته شده خبر داده است.

سامانه کدال بورس پایگاه اطلاعات جامع شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس است که به‌ عنوان سازمان اطلاع‌رسانی ناشران نیز شناخته می‌شود. ناشران که همان شرکت‌های عضو بازار مالی بورس، فرابورس و صندوق‌های سرمایه‌گذاری هستند، موظف به ارائه گزارش‌های دوره‌ای ماهانه، سه ماه و سالانه و انتشار اطلاعات موثق در سایت کدال هستند.

در سامانه کدال در طی چند روزه ابتدایی مهر ماه 1401 نماد های وآداک به همراه نماد وآینده و نماسد توسعه همچنان در حالت تعلیق قرار دارند و به نما های رمپنا و نماد واتی مجددا فرصت داده شده تا دستور العمل های ساز مان بورس را رعایت کنند.

به نماد وطوبی هم اعلام شد تا نسبت به برگزاری کنفرانس خبری به جهت شفاف سازی اخبار و حواشی اخیر سهم اقدامات لازم را انجام دهد.

همچنین نماد جوین در بخش افشای اطلاعات با اهمیت اطلاعیه ای در خصوص صدور پروانه احداث نیروگاه تجدیدپذیر و پاک منتشر کرد و نماد کاما هم از افزایش سرمایه یکی از شرکت های فرعی (شرکت کانی کربن طبس (شرکت فرعی)) خود سخن گفت.

نماد پارتا هم از در خصوص نقل و انتقالات دارایی های ثابت اطلاعیه ای در سامانه کدال منتشر کرد. همچنین نماد مرقام از سود 99 میلیارد تومانی شرکت در خصوص مزایده املاک فروخته شده خبر داده است.

نماد گدنا در مورد نوسانات اخیر سهم خود اعلام کرده است تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. لذا به نظر می رسد نوسان قیمت سهام شرکت طی روزهای معاملاتی اخیر ناشی از عرضه و تقاضا و روند بازار بوده است.

نماد خصدرا از انعقاد قرار داد مهم با حاشیه سود 7 درصدی در سامانه کدال خبر داده است و نماد ثغرب نیز اقدام به مزایده فروش قطعه زمین با کاربری مسکونی واقع در شهرک نصر ، شهر تبریز را دارد نماد ثشرق هم از تفاهم نامه فروش پروژه نارنج خبر داده است.

نماد ومشان هم عمده دلیل نوسان سود (زیان) عملیاتی را  مربوط به زیان ناشی از سرمایه گذاری‌ها (معاملات سهام) دانسته است. بانک تجارت هم آگهی مزایده سهام شرکتهای زیرمجموعه خود را در سامانه کدال بارگذاری کرده است و اعلام کرده که متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت این شرکت نیز مراجعه کنند. نماد حسینا هم در مورد شایعه و خبر های فضای مجازی اعلام کرده است که شرکت در نظر دارد سرمایه خود را از مبلغ 500.000 میلیون ریال به مبلغ 2.495.118 میلیون ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی داراییها انجام دهد .

شرکت قند مرودشت هم علت افزایش بیش از 30 درصد سود عملیاتی شرکت را ناشی از افزایش تولید محصولات از 45 هزار تن به 56 هزا تن دانسته است همچنین شرکت از سرمایه گذاری در صندوق سرمایه گذاری افرا نماد پایدار به مبلغ 40 میلیارد تومان گفته است.

 نماد زپارس هم عطف به مصوبه جلسه هیأت مدیره شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس مبنی بر افزایش نرخ فروش هر کیلوگرم ذرت بذری رقم 704 تولیدی 1400 از مبلغ 570000 ریال به مبلغ 650000 ریال در سامانه کدال خبر داده است.

نمادهای فایرا، بوعلی، خراسان، سپ و وسکاب سهامداران خود را به مجمع عمومی دعوت کردند. همچین نمادهای تاپیکو و ونیکی به همراه نماد زماهانه از زمان بندی پرداخت سود صحبت کردند تا نماد کرازی از اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه صحبت کند و حآسا هم اصلاحیه ای در خصوص پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در مورد افزایش سرمایه در سامانه کدال بارگذاری نماید


 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/39ea72