دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/05 18:49
تحرکات مرزی | رصد مرزها | امنیت مرزها
کد خبر: 9696

رصد تحرکات پشت مرزها | منهدم شدن یک تیم تروریستی در مرز خداآفرین

به تازگی یک تیم تروریستی هفت نفره توسط همکاران هنگ مرزی خداآفرین منهدم شد.
فرمانده مرزبانی کشور با بیان اینکه هر گونه تحرک در پشت مرزهایمان را به دقت رصد می کنیم، اعلام کرد: به تازگی یک تیم تروریستی هفت نفره توسط همکاران هنگ مرزی خداآفرین منهدم شد.

به گزارش ستاره پارسی و به نقل از ایرنا، سردار احمدعلی گودرزی روز سه شنبه در بازدید از هنگ مرزی خداآفرین با اشاره به توان دفاعی و اطلاعاتی بالای نیروهای مرزبانی افزود: تمام مرزهای کشورر زیر رصد اطلاعاتی و امنیتی مرزبانی قرار دارنند.

وی اضافه کررد: با ارتقاء آموزش های تخصصی به مرزبانان و واگذاری تجهیزات نوین نظامی به آنها، در کنار ایمان مرزنشینان ،امروز امنیت و اقتدار کامل در مرزهای کشور به خصوص شمال و شمال غرب وجود دارد.

وی ادامه داد: ما با هر گونه تردد غیرقانونی و اقدام مسلحانه  در مرزهای کشور به شدت برخورد می کنیم و پاسخ ما به متجاوزان سخت و شکننده خواهد بود.

سردار گودرزی گفت: اخیرا یک تیم تروریستی هفت نفره به همراه تجهیزات نظامی و مقادیری سلاح و مهمات توسط همکاران هنگ مرزی خداآفرین منهدم شد. 

فرمانده مررزبانی کشور یادآوری کرد: اشراف اطلاعاتی خوبی درر مرزهایمان داریم  و این اشراف باعث شده در طول مرزهای هشت  هزار و ۷۷۵ کیلومتری کشور، امنیت و  ثبات برقرار باشد تا مردم با خیال راحت به زندگی شان برسند.

وی ضمن تذکر به همسایگان کشورمان با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران، کشوری با ثبات و مقتدر است، افزود: به همسایگان مان توصیه می کنیم اجازه  ندهند اشرار از خاک آنها علیه کشور ما اقدام کنند.

وی با اشاره به تحرکات اخیر در پشت  مرزهای کشوررمان گفت: ما در چند روز اخیر یک تیم تروریستی را که به داخل کشور نفوذ کرده بود، در کوتاه ترین زمان ممکن با کمک نیروهای نظامی و امنیتی شناسایی و به طور کامل منهدم کردیم. 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/459mq2