یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/21 12:38
لاماری ایما
کد خبر: 9791

تقاضا برای خرید لاماری ایما چقدر است؟

با آغاز چهارمین دوره از فروش لاماری ایما توسط شرکت آرین پارس موتور، شاهد هستیم که تا بعد از ظهر پنجشنبه مورخ ۲۱ مهر ۱۴۰۱ بیش از ۵۰ هزار ثبت نام برای خرید این کراس اوور جدید ثبت شده است.

چهارمین دوره از فروش لاماری ایما با قیمت قطعی و تحویل ۹۰ روز آغاز شده و با توجه به حجم تقاضای موجود برای این خرید این خودرو، قرار است تا فرایند قرعه کشی برای انتخاب مشتریان نهایی برگزار شود. ایما در این طرح فروش با چهار رنگ سفید، مشکی، خاکستری و سبز عرضه می شود و قیمت قطعی یک میلیارد و ۹۴ میلیون تومان را دارد. موعد تحویل خودروهای این طرح فروش ۹۰ روز کاری اعلام شده و سود تاخیر در تحویل ۳۶ درصد به صورت سالانه اعلام گردیده است. در حال حاضر شرکت آرین پارس موتور لاماری ایما را زودتر از موعد اعلام شده به مشتریان تحویل می دهد و احتمال آن زیاد است که این روند تحویل زودهنگام در ماه های آتی هم ادامه داشته باشد.

 

لاماری ایما

 

با توجه به آمار اعلام شده، می توان متوجه شد که در حال حاضر پرتقاضاترین کراس اوور موجود در بازار ایران، ایما آرین پارس موتور است. همچنین با نگاهی به قیمت بازار آزاد این خودرو متوجه می شویم که حاشیه سود ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومانی برای لاماری ایما سبب شده تا تعداد بسیاری تقاضا برای خرید این محصول جدید ثبت شود. در حال حاضر تقاضا برای خرید ایما بیشتر از فیدلیتی، دیگنیتی، KMC K7، FMC T5، تیگو ۷ پرو و… بوده و احتمال آن بسیار است که در ماه های آتی نیز چنین حجم تقاضایی برای خرید این کراس اوور آرین پارس موتور باقی بماند./منبع: اسب بخار


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4vwbb2