پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/22 08:01
ایران | جام جهانی قطر
کد خبر: 9796

آبروریزی جدید برای ایران در سطح بین‌الملل

حمزه زاده رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران ایران گفت: ما از شش ماه پیش اعلام کردیم که با بیست هزار تخت برای هر شب آمادگی پذیرش مسافران جام جهانی قطر را داریم؛ اما تا الان یک نفر هم رزرو نداشته است.

 جمشید حمزه زاده رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران ایران گفت: ما از شش ماه پیش اعلام کردیم که با بیست هزار تخت برای هر شب آمادگی پذیرش مسافران جام جهانی قطر را داریم؛ اما تا الان یک نفر هم رزرو نداشته است.

 

او ادامه داد: ما امسال گردشگری ورزشی خارجی نداریم. اعلام شده کسانی در ایام جام جهانی اجازه ورود به خاک قطر را دارند که حداقل بلیط یکی از بازی‌ها را داشته باشند. متأسفانه به دلیل عدم هماهنگی دستگاه‌های مربوطه، ما موفق به دریافت سهمیه و فروش بلیط نشدیم.

حمزه‌زاده افزود: حتی برای کیش هم ما مسافر نداریم و تنها تعداد محدودی گردشگر داخلی قرار است از این ظرفیت استفاده کنند که آن هم با سهمیه فدراسیون است.

 

3926_233

 

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران ایران تاکید کرد: هر که بخواهد رزرو انجام دهد، باید از سه ماه قبل اقدام کند. بنابراین عدم استقبال تماشاگران جام‌ جهانی، ارتباطی با وقایع اخیر نداشته و فرصتی طلایی بود که ما از دست دادیم.

 

رییس جامعه تورگردانان ایران نیز پیش از این گفته بود که گردشگری از قطر در روزهای جام جهانی وارد ایران نخواهد شد.

ابراهیم پورفرج با اشاره به نزدیک شدن به بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر و برنامه‌هایی که ایران برای جذب تماشاچیان این بازی‌ها دارد، گفت: معتقد هستم تماشاچیان جام جهانی قطر به ایران سفر نمی‌کنند. تماشاچیان جام جهانی عموما ورزشکار و جوان هستند و ایران مقصد گردشگران جوان نیست.

 

او درخصوص وعده‌های وزیر میراث و گردشگری درخصوص در نظر گرفته شدن برنامه‌ریزی‌های مناسب و متعدد برای استفاده حداکثری از حضور گردشگران جام جهانی قطر به کیش و قشم، گفت: هرچند ما روی صحبت‌های وزیر خیلی حساب کرده بودیم اما بعدها با اتفاقاتی که شاهد بودیم، آن را رها کردیم./ منبع: انتخاب


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/456qd2