پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/24 08:05
پوریا پورسرخ
کد خبر: 9842

پوریا پورسرخ پدر شد | عکس فرزند پوریا پورسرخ لو رفت

پوریا پورسرخ بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون ایران می باشد تصویری از او به همراه یک دختر بچه در فضای مجازی منتشر شده که رسانه‌های کشورمان مدعی هستند این بازیگر پدر شده است.

پوریا پورسرخ بازیگر جنجالی سینما و تلوزیون است . پوریا پورسرخ در فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است . مدتی قبل همکاران پوریا پورسرخ خبر ازدواجش را رسانه ای کردند . تا اینکه پوریا پورسرخ در برنامه تلوزیونی رسما اعلام کرد که متاهل است .پوریا پورسرخ در تولد فوق العاده لاکچری اش خبر ساز شد.

پوریا+پورسرخ

فارغ التحصیل دکترای رشته فیزیولوژی گیاهی می باشد که سابقه خبرنگاری حرفه ای و کار در کشور امارات رو دارد و در کیوکوشین کمربند مشکی دارد.او 182 سانتی متر قد دارد و در 42 سالگی ازدواج کرده است.

پوریا پورسرخ

ساعت 4 صبح در تهران بعنوان فرزند اول خانواده بدنیا آمده است و دو خواهر بنام های پگاه و پانته آ و یک برادر به نام رضا دارد که هر سه لیسانس دارند.

پوریا پورسرخ

همزمان با تحصیلات دانشگاهی بعنوان خبرنگار در نشریات هنری و اجتماعی از جمله دنیای جوانان مشغول بکار بود و در یک شرکت تبلیغاتی در دبی نیز فعالیت میکرد.

اوایل دهه 80 در کلاس های بازیگری محمد حسین لطیفی شرکت کرد تا اینکه در سال 1384 به دعوت لطیفی قرار بود بعنوان دستیار او را همراهی کند.اما بعلت عدم حضور یکی از بازیگران بجای وی بازی کرد به این ترتیب اولین تجربه اش با سریال فرار بزرگ در 28 سالگی بود.

پوریا پورسرخ

شغل دوم

 آقای پورسرخ دکترای فیزیولوژی گیاهی دارد و در کنار بازیگری به کار طراحی فضای سبز و ترجمه مقاله برای مجله های علمی هم مشغول است.

شایعه ازدواج

بعد از بازی در سریال 110 قسمتی کیمیا در سال 94 و انتشار عکس های دو نفره اش با مهراوه شریفی نیا شایعه ازدواج این دو هنرمند منتشر شد که صحت ندارد.آنها 13 سال است بعنوان دوست و همکار کنارهم بازی می کنند.

نه به سیگار

 تابحال در هیچ فیلمی سیگار نکشیده ام . حتی برای یکبار هم این موضوع را ضعف می دانم من آنقدر شهامت دارم که بگویم نه ، نمی توانم در نقش یک سیگاری بازی کنم.

علاقه به ژانر فرهادی

 لزومی ندارد که فقط در فیلم هایی بازی کنم که ژانر مورد علاقه من باشد ، سلیقه من فیلم های اصغر فرهادی و بهمن قبادی است اما ممکن است مخاطب من را در فیلم های پسر و دختری دوست داشته باشند

سریال مورد علاقه

 سریال مورد علاقه ام بازی تاج و تخت بود ، یادم هست شبا ساعت 2 چون از شبکه HBO پخش می شد زنگ می زدم خانه دوستم که آن قسمت را ضبط کند.

پوریا پورسرخ

مطالعه

 زمانی ندارم برای مطالعه و مجبورم مرتبط با رشته درسی ام کتاب بخوانم ، کتاب های روانشناسی را هم چون علاقه دارم می خوانم اما فیلم بازم و فیلم دوست دارم

ناصر حجازی

 یک روز استقلال با دالیان بازی داشت و من بچه بودم برای دیدن مرحوم حجازی رفتم به هتلی که تیم اردو زدم بود در لابی هتل از خانمی پرسیدم ببخشید آقای حجازی کجاست ؟

گفت برو هر جا بوی ادکلن خوب آمد همانجا نشسته است

سال ها بعد یک روز به ملاقات آقای حجازی رفتم و او را در شرایطی دیدم که نه خودش می توانست عطر بزند نه کسی که دیدنش می رفت

رضایت از زندگی

 از جایگاهی که الان دارم به اندازه بهایی که برایش دادم راضی ام ، امیدوارم همه به آن چیزی که دوست دارند برسند و دست از سر همدیگر بردارند.

پوریا پورسرخ

  دانستنی های جالب از پوریا پور سرخ

● از هواپیما می ترسم و اکثر با قطار سفر می کنم

● عاشق غذای اسپانیایی هندی و شمالی هستم

● از کلیشه شدن بدم می ‌آید

فعالیت روزنامه نگاری

 همزمان با تحصیلات دانشگاهی بعنوان خبرنگار در نشریات هنری و اجتماعی از جمله دنیای جوانان مشغول بکار بود و در یک شرکت تبلیغاتی در دبی نیز فعالیت میکرد

فعالیت حرفه ای

شروع بازیگری

اوایل دهه 80 در کلاس های بازیگری محمد حسین لطیفی شرکت کرد تا اینکه در سال 1384 به دعوت لطیفی قرار بود بعنوان دستیار او را همراهی کند

اما بعلت عدم حضور یکی از بازیگران بجای وی بازی کرد به این ترتیب اولین تجربه اش با سریال فرار بزرگ در 28 سالگی بود

شهرت

بعد از تجربه اولین بازیگری سال 1385 در سریال وفا به کارگردانی محمد حسین لطیفی بعنوان بازیگر نقش اصلی حاضر درخشید و مسیر هنری اش تغییر کردگ


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2rkbb4