پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/30 04:33
نسرین مقانلو
کد خبر: 9982

حقیقتی باورنکردنی از نسرین مقانلو | نسرین مقانلو پزشک مامایی بوده است

نسرین مقانلو متولد 1 تیر 1347 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است و دانشجوی انصرافی سال دوم رشته مامایی می باشد که از 18 سالگی با تئاتر شروع کرد و در سال 1372 به شهرت رسید و حالا می خواند و مجری گری هم می کند.

نسرین مقانلو متولد یک تیرماه  سال 1347 در تهران است. نسرین مقانلو فعالیت بازیگری خود را با فیلم امید در سینما آغاز کرد و با بازی در فیلم همسر بیشتر مورد توجه قرار گرفت. نسرین مقانلو پس از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را خارج از کشور گذراند. نسرین مقانلو سپس به ایران بازگشت و بازی در سینما و تلویزیون را ادامه داد. نسرین مقانلو که این روزها سیاه پوش و در غم از دست دادن پسر جوانش است.به تازگی عکس پسر نسرین مقانلو با یک دختری منتشر شده است که عده ای معتقد هستند این دختر عروس نسرین مقانلو بوده است.

نسرین مقانلو

بعد از اعلام خبر فوت پسر جوان نسرین مقانلو بازیگر سریال ساعت شنی سکانسی از بازی خانم بازیگر و پسر مرحومش ارشیا در فضای مجازی منتشر شد. ارشیا خلیلیان فرزند اول نسرین مقانلو و کمال خلیلیان فوتبالیست معروف تجربه بازیگری را داشته است و در فیلم مورچه خوار با مادرش همکاری داشته که صحنه های وایرال شده از پسر نسرین مقانلو مربوط به این فیلم میباشد.

نقش ارشیا پسر نسرین مقانلو در مورچه خوار

ارشیا خلیلیان پسر نسرین مقانلو متولد 18 شهریور 1375 در آمریکا بود که به همراه برادرش آرین و پدرش در شهر دالاس آمریکا زندگی می کرد اما برای دیدار با مادر چندی قبل به ایران بازگشت و چند روز پیش به علت عارضه مغزی در گذشت.

پسر جوان نسرین مقانلو تجربه بازیگری و آهنگسازی نیز داشت و در فیلم موچه خوار برای اولین بار با مادرش همکاری نمود. نسرین مقانلو در مورچه خوار نقش آتش کبیری را ایفا می نمود و پسرش ارشیا نقش یک رپر را بر عهده داشت.

ارشیا خلیلیان به جز بازیگری و آهنگسازی یکی از بازیکنان حرفه ای فوتبال بود که علاقه و شباهتی هم به کریستین رونالدو داشت.

نسرین مقانلو

فیلم مورچه خوار؛ تجربه همکاری مشترک بازیگر زن و پسرش

مورچه خوار فیلمی کمدی و خانوادگی به کارگردانی شاهد احمدلو و نویسندگی مهیار شاهرخی و تهیه کنندگی کیان باباییان است که به بررسی حقایق ناگفته فضای مجازی و زندگی پوشالی افراد مشهور و سلبریتی‌های اینستاگرامی می‌ پردازد.

نسرین مقانلو

بازیگران فیلم سینمایی مورچه خوار

نسرین مقانلو، مهدی کوشکی، مارال فرجاد، لیندا کیانی، رضا شفیعی جم، نیما شاهرخ شاهی، شهین تسلیمی، ایمان اشراقی، سارا منجزی پور، خاطره حاتمی، مجید شهریاری، مجید علیزاده، علی اصغر طبسی، کسری شعبانی، پژواک ایمانی، ارشیا خلیلیان، حامد مصباحی، شهریار حیدری، شیما شهامتی و سمیرا فلاح بازیگران فیلم مورچه خوار را تشکیل میدهند.

بازیگران فیلم سینمایی مورچه خوار

نسرین مقانلو، مهدی کوشکی، مارال فرجاد، لیندا کیانی، رضا شفیعی جم، نیما شاهرخ شاهی، شهین تسلیمی، ایمان اشراقی، سارا منجزی پور، خاطره حاتمی، مجید شهریاری، مجید علیزاده، علی اصغر طبسی، کسری شعبانی، پژواک ایمانی، ارشیا خلیلیان، حامد مصباحی، شهریار حیدری، شیما شهامتی و سمیرا فلاح بازیگران فیلم مورچه خوار را تشکیل میدهند.

بیوگرافی و زندگینامه نسرین مقانلو

نام :نسرین

نام خانوادگی :مقانلو

تاریخ تولد:1347/4/1

محل تولد:تهران

زمینه فعالیت :بازیگری از سال 1370 تاکنون

همسر :کمال خلیلیان

فرزندان :آرین و عرشیا

نسرین مقانلو

زندگی شخصی نسرین مقانلو

نسرین مقانلو بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان یکم تیرماه سال 1347 در تهران متولد شد. او دارای مدرک تحصیلی دیپلم می باشد.

نسرین مقانلو

خانواده نسرین مقانلو

نسرین مقانلو خواهر بیژن مقانلو، سرمربی سابق تیم ملی تکواندوی ایران است.

ازدواج و فرزندان نسرین مقانلو

نسرین مقانلو سالها قبل با کمال خلیلیان فوتبالیست سابق تیم های ملی فوتبال،قهرمان جوانان آسیا و عضو باشگاههای گمرک اهواز ،پاس و تاج ازدواج کرد و ثمره زندگی مشترک آنها دو فرزند به نامهای ارشیا و آرین است.

خانم مقانلو در ابتدای مسیر بازیگری خود ازدواج کرده و به همراه همسرش راهی کشور آمریکا شد اما به دلیل علاقه بسیار خود به حرفه بازیگری، چند سال بعد از به دنیا آمدن فرزند دوم خود با حمایت همسرش به ایران رفت و آمد کرده و در فیلم و سریال های تلویزیونی نقش آفرینی می کند.

 

نسرین مقانلو

ورود نسرین مقانلو به دنیای بازیگری

نسرین مقانلو در بیست و دو سالگی وارد دنیای بازیگری شده و فعالیت خود را با نقش کوتاهی در فیلم دو نیمه سیب به کارگردانی کیانوش عیاری در سال 1369 آغاز کرد و سپس در فیم سینمایی امید به سینمای ایران معرفی شد.

این بانوی هنرمند با سریال آخرین سند وارد قاب تلویزیون شد و در مجموعه لبخند زندگی به شهرت رسید. او پس از بازی در فیلم نابخشوده به آمریکا مهاجرت کرد و پس از بازگشت با بازی در سریال مسافری از هند و سپس فیلم مهمان مامان، خود را به عنوان یک بازیگر توانا مطرح کرد. 

سریال مختارنامه یکی از مشهورترین آثار ماندگار در کارنامه هنری نسرین مقانلو است که در آن نقش ناریه همسر اول مختار ثقفی را بر عهده داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4j8wo2