پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/06 06:07
محصولات سایپا| پیش فروش محصولات سایپا
کد خبر: 10114

فروش اقساطی محصولات سایپا با وام 100میلیونی| شرایط پیش فروش

زمان تحویل خودرو دی و بهمن سال جاری اعلام شده است. در این شرایط فروش محدودیت کد ملی و داشتن گواهینامه رانندگی الزامی می‌باشد.

محصولات سایپا فروش فوق العاده خودر را شروع کرده است محصولات سایپا خریداران زیادی دارد چون نسبت به خودروهای دیگر قیمت مناسب تری دارد محصولات سایپا کیفیت نسبتا خوبی دارد محصولات سایپا خدمات پس از فروش خوبی دارد وسعی می کند مشتریان خود را راضی نگه دارد محصولات سایپا هر چند وقت یکبار به صورت کارخانه ای ارائه میشود و چند وقتی است که قرار است شرکت خودرو سازی سایپا از بخش دولتی به بخش خصوصی تبدیل شود.

 شرکت سایپا از فروش اقساطی خودرو شاهین از شنبه ۳۰ مهر به مدت ۷ روز خبر داد.

در این شرایط فروش خودروی شاهین با ارائه تسهیلات ۷۰ و ۱۰۰ میلیون تومانی (به انتخاب مشتری) با بازپرداخت ۱۲ و ۲۴ ماهه عرضه می شود.

بر اساس این گزارش زمان تحویل خودرو دی و بهمن سال جاری اعلام شده است. در این شرایط فروش محدودیت کد ملی و داشتن گواهینامه رانندگی الزامی می باشد.

 

محصولات سایپا

 

متقاضیان می توانند از ساعت ۹ صبح امروز با ورود به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو (sale.iranecar.com) پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب نوع خودرو و ثبت نام اقدام کنند .

لازم به ذکر است شرکت در این طرح صرفاً از طریق سایت فوق امکان‌پذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرس ها، عواقب آن بر عهده گروه خودروسازی سایپا نخواهد بود.

بر اساس اطلاعیه سایپا به متقاضیان و نمایندگی‌های مجاز شرایط پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا بدون قرعه کشی تا تکمیل ظرفیت در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به شرح جداول ذیل اعلام می‌شود.

 شرایط عمومی بخشنامه:

محدودیت کد ملی برای ثبت نام‌ها اعمال خواهد شد (هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو است). حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پایه سوم هستند.

امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد.

متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد شرکت‌های خودروساز نداشته باشند.

امکان ثبت نام برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) میسر نیست.

تبصره: در خصوص متقاضیان خرید خودرو شاهین، بند ۵ رعایت نمی گردد و بند ۴ نیز برای متقاضیانی که از ابتدای سال ۱۴۰۱ نسبت به خرید خودرو شاهین اقدام نموده اند، مجاز به ثبت نام خودرو مذکور نیستند.

شماره کارت، شماره حساب بانکی و شماره شبا که وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز می‌گردد الزاماً باید متعلق به شخص متقاضی باشد. درصورت درج اطلاعات نادرست (شماره شبا)، تمام مسئولیت آن متوجه متقاضی ثبت نام کننده خواهد بود.

شماره تلفن همراه اعلام شده می‌بایست متعلق به شخص متقاضی باشد.

‌اختلاف قیمت کارخانه‌ و بازار محصولات سایپا

این ارقام، اختلاف قیمت خودروهای پیش فروش سایپا در بازار و کارخانه را نشان می‌دهد.

قیمت بازار شاهین.جی در بازار از قیمت کارخانه‌ای آن، حدود یک تا دو میلیون تومان ارزان‌تر است.

اما اختلاف قیمت کارخانه و بازار، مورد کوئیک S حدود ۳۱ میلیون تومان است.

کوئیک R با گیربکس معمولی و کوئیک با گیربکس معمولی در بازار به ترتیب حدود ۲۱ و ۲۶ میلیون تومان گران‌تر از کارخانه فروخته می‌شوند.

این تفاوت در مورد ساینا S حدود ۳۶ میلیون و برای سایپا SE 151 حدود ۱۴ میلیون تومان است.

آخرین اخبار درباره فروش خودروسازان را در صفحه پیش‌فروش خودرو دنبال کنید.

پیش‌بینی قیمت محصولات سایپا در روزهای آینده

مرتضی مصطفوی، کارشناس صنعت خودرو، در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: رکود همچنان در بازار وجود دارد و سطح معاملات بسیار پایین است. اما بعید است که انتظارات تورمی در رابطه با بازار خودرو کشور تا پایان سال کاهش یابد. از طرف دیگر، به دلیل شرایط سیاسی موجود در کشور و همچنین فقدان سیاست‌گذار قوی در بحث صنعت و بازار خودرو که تصمیمات‌شان تغییری در رویه بازار ایجاد کند، پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال، بازار افزایش قیمت بین ۲۰ تا ۳۰ درصدی را تجربه کند.

چندی پیش هم، عماد جعفری، کارشناس صنعت خودرو، در گفتگو با تجارت‌نیوز اعلام کرد: بازار خودرو همچنان در وضعیت رکودی به سر می‌برد و اینکه برخی می‌گویند بازار از رکود خارج شده، صحیح نیست. چراکه خرید و فروش به‌ندرت صورت می‌گیرد. اما با توجه به وضعیت سیاسی موجود در کشور، به نظر می‌رسد که این رکود موجود و روند افزایش قیمت‌ها در بازار طی هفته‌های آینده ادامه داشته باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3ndnk2