پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/01 07:33
مهران مدیری
کد خبر: 10016

جزییات جدایی مهران مدیری از همسرش | مهران مدیری از فاش شدن جدایش از همسرش شوکه شد

همسر مهران مدیری فارغ التحصیل رشته هنر و ادبیات بود. او خانه‌ دار است و برای خودش مینویسد و هیچ وقت دغدغه انتشار نوشته‌ هایش را نداشته است. عکس زیر به عنوان تصویر همسر واقعی مهران مدیری منتشر شده است که صحت نداشته و این عکس یکی از طرفداران ایشان است.

مهران مدیری بازیگر و کارگردان مطرح کشورمان است که در تاریخ 18 فروردین 1346 متولد شده. مهران مدیری ازدواج کرده است و دو فرزند حاصل زندگی ایشان می باشد. همسر مهران مدیری علاقه ای به شهرت ندارد و هیچگونه عکس و خبری از ایشان در فضای مجازی منتشر نشده است. به تازگی عکسی از مهران مدیری و گوهر خیر اندیش در فضای مجازی منتشر شده است که با شیطنت فضای مجازی خانوم خیر اندیش را به همسر ایشان نسبت داده اند.مهران مدیری متولد ۱۸ فروردین ۱۳۴۶ است. او فرزند آخر خانواده است و سه برادر بزرگتر از خودش به نام‌های محسن، مسعود و مهرداد دارد.  در ادامه برای خواندن  بیوگرافی مهران مدیری  همراه ما باشید.

مهران مدیری

ماجرای طلاق مهران مدیری

امید حاجیلی در برنامه ام شو به این موضوع اشاره کرد که وقتی در برنامه دورهمی حضور پیدا کرده درباره موضوعی صحبت کرده که سانسور شده است. همین مساله مهر تاییدی بر شایعات طلاق مدیری از همسرش شد. امید حاجیلی در برنامه دورهمی گفته بوده که هر وقت آقای مدیری ازدواج کند من هم در همان تایم با یکی ازدواج می کنم.

عکس همسر مهران مدیری

در ادامه گفت: چون آقای مدیری خیلی به من گیر داد، چرا ازدواج نمی کنی؟ کی ازدواج می کنی؟ منم گفتم هر وقت آقای مدیری ازدواج کند منم ازدواج می کنم… بخاطر همین آن تکه حذف شد و آقای مدیری هم بی خیال سوالشون شدند.

دختر مهران مدیری

شغل فرزندان مهران مدیری

در ادامه بیوگرافی مهران مدیری می خوانید؛ فرهاد پسر مهران مدیری در زمینه موسیقی تحصیل و فعالیت می کند. شهرزاد فرزند دوم مهران مدیری در رشته مد و طراحی لباس تحصیل کرده و به نقاشی و موسیقی نیز علاقه مند است.

ورود مهران مدیری به دنیای بازیگری

مهران مدیری بعد از گرفتن دیپلم در دانشگاه پذیرفته شد اما به خاطر علاقه اش به بازیگری دانشگاه را نیمه کاره رها کرد و وارد دنیای هنر شد، او در سال ١٣٦٨ کار در رادیو را آغاز کرد و به مدت شش سال در داستان شب مشغول کار گویندگی بود.

مدیری در نوروز سال ۱۳۷۲ با بازی در مجموعه طنز نوروز ۷۲ به کارگردانی داریوش کاردان وارد عرصه بازیگری شد. سریال باغ گیلاس اولین حضور جدی مهران مدیری در عرصه بازیگری بود که در سال ۱۳۷۲ ساخته شده و با استقبال خوبی مواجه شد. او در همان سال مجموعه طنز پرواز ۵۷ را ساخت و قدم در دنیای کارگردانی گذاشت.

مهران مدیری

مهران مدیری در  باغ گیلاس

مهران مدیری بعد از موفقیت در سریال پرواز ۵۷ در همان سال دست به ساخت سریال دیگری با عنوان ساعت خوش زد، این سریال طنز زمینه ورود و معرفی بسیاری از بازیگران مطرح امروزی را در عرصه طنز فراهم آورد.

ساعت خوش در سال ۱۳۷۳ ساخته و از شبکه اول سیما پخش شد و مهران مدیری علاوه بر کارگردانی به عنوان یکی از بازیگران اصلی در این مجموعه حضور داشت. این بازیگر و کارگردان موفق کشورمان پس از آن در مجموعه های طنز زیادی از جمله سال خوش، نوروز ۷۶، جُنگ ۷۷، ببخشید شما، پلاک ۱۴، نود شب، طنز ۸۰ و سریال دردسر والدین به فعالیت پرداخت.

شهرت مهران مدیری با پاورچین و نقطه چین

او در سال ۱۳۸۱ مجموعه تلویزیونی پاورچین را ساخت و توانست بار دیگر مخاطبان زیادی را به خود جلب نماید. مدیری در سال بعد یعنی در سال ۱۳۸۲ طنز نقطه چین را برای پخش از شبکه سوم سیما ساخت که با استقبال خوب مردم روبرو شد، رضا شفیعی جم با بازی در نقش بامشاد باعث شهرت این سریال شد به طوری که بیشتر مردم این سریال را با نام بامشاد میشناختند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4pgpd4