پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/23 16:30
کد خبر: 1069

افشای ماجرای ازدواج اشکان خطیبی و عروس سابق علی پروین

افشای ماجرای ازدواج و عکس های اشکان خطیبی و آناهیتا درگاهی، عروس سابق علی پروین

به گزارش ستاره پارسی؛ آناهیتا درگاهی زادهٔ ۷ بهمن ۱۳۶۵ است.آناهیتا درگاهی متولد شده در تهران است. آناهیتا درگاهی نقاش و بازیگر سینما و تئاتر ایرانی است.آناهیتا درگاهی در سال ۱۳۶۵ در تهران به دنیا آمد. آناهیتا درگاهی آموزش هنر نقاشی را از هفت‌سالگی نزد عباس کاتوزیان، نقاش بنام، آغاز کرد. او از همان سن، مراتب این حرفه را طی کرد و تاکنون، در ایران و چند کشور دیگر، چندین نمایشگاه انفرادی برپا کرده و در چندین نمایشگاه گروهی حضورِ فعال داشته‌است. 

آناهیتا درگاهی

 

آناهیتا درگاهی

 

داستان آشنایی و ازدواج اشکان خطیبی و آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی با عروس علی پروین شدن حسابی معروف شد . چندی پیش خبر ازدواج آناهیتا درگاهی با محمد پروین پسر علی پروین منتشر شد . اما چندی نگذشت که این ازدواج همراه با طلاق پایان یافت . البته طلاق این دو زوج به همین راحتی نبود همراه با کلی جنجال بر سر مهریه و حق طلاق محمد پروین به پایان رسید .

آناهیتا درگاهی

 

آناهیتا درگاهی برای نقد کردن مهریه اش خانه 300 میلیونی محمد پروین را فروخت . این خبر باعث شد که محمد پروین اعلام کند من همسرم را دوست دارم و هیچ وقت طلاقش نمی دهم . ماجرای آنها همانطور در حال پیچ و خم بود تا اینکه خبر طلاق رسمیشان رسانه ای شد .

آناهیتا درگاهی از هنرمندان مطرح ایرانی به حساب می آید . حرفه اصلی خانم درگاهی نقاشی می باشد تا به الان سه نمایشگاه در بهترین مکان تهران یعنی کاخ نیاوران برگزار کرده است .

 

خبر طلاق آناهیتا درگاهی هنوز از تب و تاب نیفتاده بود که خیلی سریع خبر ازدواجش با بازیگر مطرح ایرانی اشکان خطیبی منتشر شد .

آناهیتا درگاهی

اشکان خطیبی با حضور در برنامه گپ از وی سوال شد چگونه با همسرت آشنا شدی ؟ در جواب گفت : من با همسرم دوست بودم کم کم به هم علاقه مند شدیم آخرش هم دل من رو دزدید و ازدواج کردیم .

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی و اشکان خطیبی

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2xq5b4