پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/30 15:23
کد خبر: 1763

زندگینامه خصوصی حسین مهری؛از ازدواج و تولد پسرش+گفتگو

حسین مهری بازیگر بازیگر با استعداد کشورمان با انتشار عکسی به قول خودش پدر پسری از تولد اولین فرزندش خبر داده است.

حسین مهری متولد ۲۳ آبان ۱۳۶۳ است.حسین مهری متولد تهران است.حسین مهری تاکنون در مجموعه‌ های پایتخت ، نابرده رنج ، همه چیز آنجاست و زیر هشت نیز ایفای نقش کرده‌است.حسین مهری در سریال زمانه بیشتر در رسانه‌ها نمایان شد.حسین مهری تحصیلات خود را در مقطع دیپلم به پایان رسانید.

 

حسین مهری سینای سریال زمانه برخلاف نقش پسری معتاد که آینده اش را تباه کرده است در زندگی واقعی سری با استعداد در زمینه بازیگری و مردی برای زندگی می باشد که به تازگی پدرشدن را تجربه کرده است. وی در سال ۹۱ ازدواج کرده و هیچ عکسی از همسرش منتشر نکرده بود ولی به تازگی عکسی از پسر تازه متولد شده اش را منتشر کرده است. 

 

زندگی حسین مهری

حسین مهری

کودکی حسین مهری

شروع فعالیت هنری حسین مهری

وی بازیگری را با مجموعه های پایتخت، نابرده رنج و زیر هشت نیز ایفای شروع کرد و در سریال زمانه او را بیشتر در رسانه ها نمایان کرد. حسین مهری که سابقه ۱۸ ساله در زمینه تئاتر داد در سریال زیر هشت به معروفیت رسید و نقطه اوج موفقیت اش نقش سینا در سریال تاثریا بود.

حسین مهری

او بازی در سریال بال های خیس را بدترین انتخاب و بزرگترین اشتباه در کارنامه هنری خودش میداند و معتقد است ضعف کارگردانی در این سریال به بازی او ضربه زده است. حسین مهری در سریال و فیلم معراجی ها مسعود ده نمکی نقش یک بچه مایه دار تهرانی رو بازی می کند که به شدت ترسو هست و برای فرار از هر موقعیتی حاضر هست پول خرج کند.

 

حسین مهری

حسین مهری 

ازدواج حسین مهری

حسین مهری آذر ماه ۱۳۹۱ ازدواج کرده و وی هیچ وقت هیچ اطلاعات و یا عکسی از همسرش منتشر نکرده است و فقط در مصاحبه ای عنوان کرد که همسرش فعالیت هنری ندارد.

منبع: پرشین وی


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2oqad4