دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/23 10:25
ادل Adele | ادل خواننده | ادل در کنسرت
کد خبر: 11663

ادلAdele خواننده خوش صدا در کنسرت به لیونل مسی ابراز علاقه کرد ! +فیلم

ادلAdele خواننده زن معروف در کنسرتش به مسی ابراز علاقه کرد او از صعود تیم ملی آرژانتین بسیار خوشحال بود.

ادل خواننده معروف و خوش صدای انگلیسی است.صدای ادل در دنیا بی مانند است کنسرت های ادل خیلی پرمخاطب  و پر بیننده برگزار می شود ادل در یکی از کنسرت ها درباره صعود تیم آرژانتین صحبت کرده و گفته من مسی را خیلی دوست دارم.

ابراز علاقه عجیب ادل به مسی در یک کنسرت‌ در فضای مجازی با واکنش های زیادی همراه بوده است. ادل خواننده معروف انگلیسی در یکی از کنسرت‌های خود بعد از شنیدن خبر صعود آرژانتین در جام جهانی گفت: «خدا رو شکر که آرژانتین تو پنالتی برد و صعود کرد ‌. من مسی را خیلی دوست دارم!»

جنجال مسی در جام جهانی قطر

مسی

کاپیتان تیم ملی آرژانتین بعد از پایان این دیدار شادی خاصی برابر نیمکت تیم ملی هلند داشته و حسابی حرص لوییس فان خال را درآورد.

اما لیونل مسی در مصاحبه بعد از بازی نیز با وخهورست، ستاره گلزنی تیم ملی هلند درگیر شده و در شرایطی که وسط حرف زدن بود، این بازیکن را با عبارت “به چی نگاه می کنی احمق؟” خطاب کرد.

اما جالب اینجاست یک هوادار متعصب تیم ملی آرژانتین انگار خیلی از این واکنش کاپیتان تیمش به وجد آمده و خیلی سریع و در فاصله ۲۴ ساعت بعد از بازی، این جمله و تصویر مسی را روی بدن خود خالکوبی کرده است.

لیونل مسی در این تورنمنت مانند یک رهبر واقعی تیمش را هدایت می کند و به نظر می رسد این طرز رفتار او به شدت به دل هواداران آرژانتین نشسته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2ok7o4