شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/25 12:56
کد خبر: 121656

روش جادویی برای پاک کردن لکه گردو از روی دست | 6 روش برای از بین بردن لکه گردو از روی دست

بیشتر اوقات افراد با پوست کندن گردوی تازه دستشان رنگ میگرد و زشت میشود امروز ما به شما در این مطلب آموزش میدهیم با چه روشی این رنگ را از دستتان پاک کنید

گردوی تازه اینقدر طعم خوبی و دلنشینی داره که هر چقدرم  پوست گردو  دست رو سیاه کنه بازم نمیشه ازش گذشت.  پوست گردو ی تازه به دلیل ترکیبات اسیدی موجود در آن خاصیت رنگدهی فوق العاده ای دارد . اگر  پوست گردو  با سطح پوست بدن و اکسیژن تماس پیدا کند، لکه های  قهوه  ای را ایجاد می کند که عمیق هستند و به راحتی از بین نمی روندیک راه تضمینی برای پاک کردن رنگ پوست گردو از روی دست، داشتن کمی صبر و تحمل است. بعد از گذشت مدتی شما شاهد خواهید بود که رنگ گردو به‌مرور از روی پوست محو می‌شود؛ اما اگر عجله دارید و می‌خواهید خیلی سریع آثار جرم را از روی دستانتان پاک کنید، کارهای زیر می‌توانند در پاک کردن لکه گردو به شما کمک کنند و آن‌ها را کمرنگ‌تر جلوه دهند.برای پاک کردن لکه پوست گردو از دست، کمی جوش شیرین را با آب مخلوط کنید تا یک خمیر غلیظ ایجاد شود. یک مسواک تمیز را به این خمیر آغشته کنید و سپس آن را با حرکات دایره‌ای روی پوست خود بمالید.

پاک کردن لکه گردو با جوش شیرین و مایع ظرفشویی

شما می‌توانید برای پاک کردن لکه گردو با جوش شیرین، به‌جای آب، مایع ظرفشویی بریزید. یک قاشق غذاخوری جوش شیرین را با یک‌چهارم فنجان مایع ظرفشویی ملایم، مخلوط و از این ترکیب برای پاک کردن لک گردو استفاده کنید.

پاک کردن لکه گردو با لیمو

قبل از آن که بخواهید از لیمو به‌عنوان یک  راه حل برای پاک کردن لکه گردو بهره ببرید، باید بدانید که برخورد لیمو روی بریدگی‌های پوست یا ناخن‌های جویده‌شده، باعث می‌شود احساس سوزش داشته باشید. همچنین اگر پوست دست‌هایتان خشک است، از این روش چشم‌پوشی کنید. ما چندین راه دیگر هم در چنته داریم تا به شما در پاک کردن لک گردو کمک کنیم.

پاک کردن لکه گردو با روغن

شما می‌توانید از هر روغنی برای پاک کردن لکه گردو استفاده کنید. مقدار مناسبی از روغن را در دست‌های خود بریزید و آن‌ها را به هم بمالید. این کار را سه بار انجام دهید تا نتایج بهتری حاصل شود. اگر پوست حساسی ندارید می‌توانید ابتدا از لیمو استفاده کنید. در غیر این صورت، برای پاک کردن لکه گردو به دفعات بیشتری از روغن پخت‌وپز احتیاج خواهید داشت.

پاک کردن لکه گردو با سرکه

برای پاک کردن لکه گردو با این روش باید ابتدا یک کاسه را با سرکه سفید پر کنید و دستان خود را به مدت سی دقیقه در آن نگه دارید. بعد از آن حتما دست‌های خود را به طور کامل بشویید. ممکن است این روش کمی کسل‌آور به نظر برسد؛ بنابراین اگر طرفدار جنب‌وجوش بیشتری هستید، از روش دیگری برای پاک کردن لکه پوست گردو استفاده کنید. به این صورت که سرکه سفید را روی پنبه بریزید و دست‌های خود را به آن بمالید.

پاک کردن لکه گردو با خمیر دندان

گر از لیمو برای پاک کردن لکه گردو استفاده کردید و به نتیجه دلخواه نرسیدید، می‌توانید از خمیر دندان استفاده کنید. خمیر دندانی که حاوی جوش شیرین باشد، احتمالا نتیجه بهتری می‌تواند داشته باشد.

اگر می‌خواهید از این روش برای پاک کردن لکه پوست گردو استفاده کنید، باید مقداری خمیر دندان را روی دست‌های خود بریزید و سپس با استفاده از یک مسواک، خمیر را با حرکات دایره‌ای روی دست پخش کنید.شما می‌توانید برای پاک کردن لکه گردو با جوش شیرین، به‌جای آب، مایع ظرفشویی بریزید. یک قاشق غذاخوری جوش شیرین را با یک‌چهارم فنجان مایع ظرفشویی ملایم، مخلوط و از این ترکیب برای پاک کردن لک گردو استفاده کنید.

پاک کردن لکه گردو با لیمو

قبل از آن که بخواهید از لیمو به‌عنوان یک  راه حل برای پاک کردن لکه گردو بهره ببرید، باید بدانید که برخورد لیمو روی بریدگی‌های پوست یا ناخن‌های جویده‌شده، باعث می‌شود احساس سوزش داشته باشید. همچنین اگر پوست دست‌هایتان خشک است، از این روش چشم‌پوشی کنید. ما چندین راه دیگر هم در چنته داریم تا به شما در پاک کردن لک گردو کمک کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3epz7y