دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 29 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1403/01/19 12:45
رپورتاژ
کد خبر: 133083

نقد و بررسی : کرم پودر مات و بادوام شیگلم

کرم پودر شیگلم با فرمولاسیونی منحصر به فرد ساخته شده است. این کرم پودر از برند شیگلم دارای ترکیباتی بوده که موجب دوام بالای آن شده است. همانطور که از اسم محصول مشخص است این کرم پودر دارای جلوه ای مات و مخملی است و از برق افتادن پوست شما جلوگیری میکند. همچنین این محصول ضد تعریق بوده و در اثر تعریق پوست جلوه زیبای خود را از دست نخواهد داد.

معرفی کرم پودر مات شیگلم :

کرم پودر شیگلم با فرمولاسیونی منحصر به فرد ساخته شده است. این کرم پودر از برند شیگلم دارای ترکیباتی بوده که موجب دوام بالای آن شده است. همانطور که از اسم محصول مشخص است این کرم پودر دارای جلوه ای مات و مخملی است و از برق افتادن پوست شما جلوگیری میکند. همچنین این محصول ضد تعریق بوده و در اثر تعریق پوست جلوه زیبای خود را از دست نخواهد داد.

از دیگر ویژگی های جذاب این کرم پودر میتوان به فول کاور بودن آن در عین سبک وزن بودنش اشاره کرد. کرم پودر شیگلم فوق کاور بوده و تمامی نواقص پوست شما را به راحتی پوشانده و پوستی صاف و یکدست را به شما میبخشد. وجه تمایز این کرم پودر فول کاور از برند شیگلم با دیگر کرم پودر های فول کاور در سبک وزن بودن آن است. کرم پودر کامپلکشن شیگلم بسیار سبک بوده و هیچگونه احساس سنگینی به پوست شما نخواهد داد.

کرم پودر مات و بادوام شیگلم با ترکیباتی ساخته شده است که از مسدود شدن منافذ پوست شما جلوگیری کرده و تنفس پوست را از بین نخواهد برد. همین امر موجب میشود که پوست هیچگونه احساس بدی در زمان استفاده نداشته باشد.

برند شیگلم این محصول خود را در چندین رنگبندی تولید کرده تا تمامی مخاطبین خود را با هر رنگ پوستی آسوده خاطر کند.

کرم پودر مات و بادوام شیگلم رنگ fair :

کرم پودر مات شیگلم رنگ فیر یکی از رنگ های محبوب این کرم پودر فول کاور بوده که برای افرای با پوست روشن طراحی و ساخته شده است. رنگ فیر این کرم پودر رنگی بیسکویتی شیری با تناژ سرد داشته و در میان افراد سفید پوست بسیار پر طرفدار است.

کرم پودر مات و بادوام شیگلم رنگ nude :

رنگ نود کرم پودر مات شیگلم یکی از رنگ های محبوب و پر فروش این کرم پودر است. رنگ نود کرم پودر مات شیگلم رنگی بژ طبیعی با تناژ گرم داشته و توجه بسیاری از مخاطبین را به خود اختصاص داده است.

کرم پودر مات شیگلم رنگ shell

رنگ شل کرم پودر مات شیگلم از دیگر رنگ های این کرم پودر فول کاور و با دوام است. شل دارای رنگی نخودی با تناژ نچرال است. رنگ شل این کرم پودر نیز محبوبیت بسیاری در میان افراد با این تناژ رنگ پوست میباشد.

کرم پودر مات شیگلم رنگ warm vanilla :

رنگ وارم وانیلا از دیگر رنگ های کرم پودر مات این برند است. وارم وانیلا دارای رنگ وانیلی با تناژ سرد است. این رنگ نیز همچون رنگ های بالا مخاطبین خاص خود را دارد.

کرم پودر مات شیگلم رنگ sand :

آخرین رنگ محبوب این فوندیشین رنگ سند است. رنگ سند این محصول دارای رنگ برنز خنثی با تناژ گرم بوده که در میان افرادی که دارای پوست برنز هستند و یا به رنگ برنز علاقه دارند بسیار محبوب است.

کرم پودر پوست مختلط و چرب شیگلم دارای تنوع رنگ بالایی است اما محبوب ترین و بهترین رنگ های این کرم پودر برای تناژ پوست ما ایرانی ها رنگ های بالا میباشد.

در ادامه به تعدادی از مواد مفید در ترکیبات منحصر به فرد این کرم پودر خواهیم پرداخت.

کرم پودر شیگلم در ساختار خود دارای هیدروکسی آپاتیت بوده که عامل موثری برای جلوگیری از نفوذ اشعه های مضر UV به پوست است. هیدروکسی آپاتیت همان ماده ای است که در ضد آفتاب ها نیز با درصد های بالاتر برای محافظت بیشتر یافت میشود. این ترکیب در کرم پودر شیگلم همچنین میتواند از ایجاد چین و چروک و پیری زودرس پوست جلوگیری کند.

در ساختار این محصول پروپاندیول نیز وجود دارد که به حفظ رطوبت پوست کمک کرده و موجب لطافت پوست شما میشود. این ماده همچنین دارای خاصیت تسکین دهنده و ضد التهابی است که قرمزی پوست شما را از بین برده و از ایجاد التهاب جلوگیری میکند.

در ترکیبات این کرم پودر عصاره گل مروارید نیز وجود دارد. عصاره گل مروارید همان ماده ایست که موجب کنترل ترشح چربی در این محصول شده و از برق افتادن پوست شما جلوگیری میکند.

جالب است بدانید که میلنو تمامی محصولات شیگلم خود را مستقیما از سایت شیگلم خریداری کرده و علاوه بر فروش تک محصولات SHEGLAM پخش کننده تمامی محصولات بصورت عمده نیز میباشد. از دیگر مزیت های خرید مستقیم ما از سایت رسمی برند شیگلم، خرید جدید ترین محصولات شیگلم است.

نکته مهم :

لازم است بدانید که محصولات برند شیگلم نیز همچون بسیاری از برند های دیگر ممکن است فیک آن وارد بازار شود و با قیمتی پایین تر و یا حتی قیمت اصلی توسط افراد سودجو به فروش برسد.میلنو مثل همیشه این دغدغه را برای مشتری های خود با خرید مستقیم محصول از سایت رسمی شیگلم خیال شما را بابت اورجینال بودن محصولات این برند آسوده کرده است.

در ادامه با فروشگاه میلنو همراه باشید تا به بررسی بیشتر این کرم پودر فول کاور محبوب از برند شیگلم بپردازیم.

ویژگی های برجسته کرم پودر مات و بادوام شیگلم :

کاور بالا ( فول کاور )

دارای بافتی سبک و جلوه ای مات و مخملی

پوشاندن تمامی نواقص پوست

دارای خاصیت تسکین دهنده و ضد التهاب

حفظ رطوبت پوست و جلوگیری از خشک شدن آن

محافظت از پوست

جلوگیری از مسدود شدن منافذ پوست

بدون احساس سنگینی

کنترل ترشح چربی و ضد تعریق

جلوگیری از برق افتادن پوست

بسیار با دوام

بدون تست حیوانی

درباره برند شیگلم :

SHEGLAM یک برند لوازم آرایشی است که در سال 2019 راه اندازی شده است. دفتر مرکزی این برند در سنگاپور بوده و در هفت مکان دیگر نیز فعالیت میکند.

برند SHEGLAM از زمان آغاز کار خود به دلیل کیفیت برتر لوازم آرایشی خود و همچنین نداشتن تست حیوانی ( Cruelty free) محصولات، شناخته شده است. این برند هم اکنون در بیش از 40 کشور در سراسر جهان به فروش میرود و همچنین دریافت کننده جوایز زیبایی MEGA 2021 است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3kyveq