شنبه 22 اردیبهشت 1403 - 11 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/31 14:33
هیلی بیبر | هیلی بیبر بدون آرایش | هیلی بیبر جدید
کد خبر: 15412

زیبایی طبیعی همسر خواننده معروف همه را شوکه کرد! + عکس های بدون آرایش

هیلی بیبر، مدل و همسر خواننده معروف جاستین بیبر، پس از انتشار فیلمی از چهره طبیعی و بدون آرایش خود، توانست عنوان "ملکه زیبایی" را از طرفداران خود به دست آورد.

هیلی بیبر، مدل و همسر خواننده مشهور جاستین بیبر، در حال آماده شدن برای شرکت در جشنواره کوچلا، چهره بدون آرایش خود را به نمایش گذاشت. او با انتشار فیلمی از چهره طبیعی و بدون آرایش خود، توانست عنوان "ملکه زیبایی" را از طرفداران خود به دست آورد. پس از شرکت در جشنواره کوچلا به همراه همسرش، هیلی بیبر با انتشار ویدیویی در اینستاگرام، به طرفدارانش نشان داد که چگونه می‌توانند به ظاهر آرایش او در این جشنواره دست یابند.

هیلی ویدیو خود را با موهایی خیس و بدون آرایش آغاز کرده است. او راز خود برای رسیدگی به پوستش در حین لذت بردن از این جشنواره موسیقی سه روزه را برای طرفدارانش فاش کرده است.

هیلی بیبر

این مدل 26 ساله توضیح داد: «من پیش از آغاز آرایشم از یک سرم آبرسان استفاده می‌کنم. این سرم پوست من را از گرما و خشکی بیابان نجات می‌دهد.»

هیلی که در این ویدیو ظاهری خیره کننده دارد. او یک تی شرت بنفش به پوشیده است و مچ بندهای جشنواره را می‌توان در دستش دید.

پس از استفاده از مقداری کرم صورت، هیلی به طرفدارانش گفت که تصمیم دارد آرایشی طبیعی داشته باشد.

او تصمیم گرفت تا آرایش خود را با رژگونه کرم صورت و رژ لبی گوشتی رنگ به اتمام برساند. به گزارش وقت صبح هیلی برای این جشنواره لباسی ساده و راحت را انتخاب کرد.

او تاپی سفید و ساده، یک هودی قرمز و ژاکتی جین به تن کرده بود. او ظاهر خود را با چندین گردنبند طلا و یک جفت گوشواره طلایی کلفت تکمیل کرده است.

هیلی بیبر

طرفداران از این ویدیو استقبال بسیار زیادی کردند و هیلی را به خاطر نشان دادن پوست بدون آرایشش تحسین کردند.

جاستین بیبر و هیلی بیبر آخر هفته خود را در جشنواره موسیقی کواچلا گذراندند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2l5wmr