شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/29 15:56
رونالدو | رونالدو و جورجینا
کد خبر: 122060

عکس دیده نشده و پرحاشیه از رونالدو و جوجینا | جورجینا مثل بچه در بغل رونالو دردسر شد

به تازگی عکسی از رونالدو منتشر شده است که این بازیکن درکنار نامزد خود قرار داد ژست این عکس باعث جنجال های زیادی شد.

 یکی از بازیکنان پر طرفدار جهان است. رونالدو چند سالی است که با جورجینا نامزد می باشد. رونالدو پنج تا فرزند دارد که فرزند آخر آنها از جورجینا می باشد. رونالدو اخیرا به عربستان ذمهاجرت کرده و در یک تیم عربی بازی می کند. در ادامه عکسی از رونالدو و جورجینا مشاهده می کنید. این عکس رونالدو  در فضای مجازی غوغا به پا کرد: 

کودکی پر ماجرای  رونالدو 

کریستیانو رونالدو در شهر (فانچال) در منطقه (مادیرا) در کشور پرتغال به دنیا آمد. مادر (ماریا دولورس داس آویرا) و پدرش (خوزه دینیس آویرا) بود. او یک برادر به نام (هوگو) و دو خواهر به نام‌های (الما) و (کاتیا) دارد.نام رونالدو در کشور پرتغال نام رایجی نیست ولی پدر و مادرش به خاطر (رونالد ریگان) رییس‌جمهور آمریکا نام او را رونالدو گذاشتند زیرا ریگان هنرپیشه مورد علاقه پدر رونالدو بود. او تاکید می‌کند این نامگذاری اصلا دلایل سیاسی نداشته است.کریستیانو رونالدو وقتی سه ساله بود ضربه زدن به توپ را آغاز کرد. وقتی در شش سالگی به مدرسه رفت دیگر علاقه‌اش به ورزش کاملا نمایان شده بود. او در آن زمان عاشق تیم (بنفیکا) بود و جالب است که بعدها به تیم رقیب آن یعنی (اسپورتینگ) پیوست.

زندگی خصوصی کریستیانو رونالدو


پدر کریستیانو رونالدو که (دینیس آویرا) نام داشت هفتم سپتامبر 2005 و در زمان بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی از دنیا رفت.رونالدو چند ساعت پس از شنیدن این خبر مجبور بود برابر تیم روسیه بازی کند و این برای او بسیار سخت بود ولی می‌دانست امکان ندارد در بازی غایب باشد. پس از بازی، سرالکس فرگوسن خود، رونالدو را مشایعت کرد و به کشورش فرستاد.کریستیانو رونالدو زنی به نام (مرچه رومرو) مجری اسپانیایی تلویزیون پرتغال آشنا شد. هر چند اصلیت اسپانیایی دارد ولی در پرتغال به دنیا آمده و رشد کرده است. او با آشنایی خود با رونالدو تنفر خیلی‌ها را برانگیخت زیرا بسیاری از طرفداران رونالدو او را شایسته نامزدی فوتبالیست محبوب خود نمی‌دانستند و سایت‌های اینترنتی علیه او ایجاد کردند.

 

فرزند کریستیانو رونالدو

رونالدو در ۱۷ ژوئن ۲۰۱۰ پدر شد. پسر او، کریستانو نامیده شد و خانواده‌اش، نام مستعار کریستیانینو را بر روی او گذاشتند. او در ایالات متحده به دنیا آمده و رونالدو اعلام کرد که حضانت کامل وی در اختیار اوست. رونالدو هرگز به صورت عمومی هویت مادر پسرش را فاش نکرده است.رونالدو

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2l8bve