سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 - 14 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/06/04 05:55
بازار خودرو | قیمت شاهین
کد خبر: 122863

با ۴۷۵ میلیون تومان شاهین بخرید | جدول قیمت خودرو

در آگهی‌های بازار خودرو، شاهین مدل ۱۴۰۰ با کارکرد ۴۴ هزار کیلومتر ۵۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین خودرو شاهین مدل ۱۳۹۹ صفر با کارکرد ۲۰ هزار کیلومتر ۴۷۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

بازار خودرو در چند ماه گذشته با رکود سنگینی همراه بود. البته روند قیمتی نیز به صورت نوسانی طی می‌شد. نوسانات قیمتی در بازار خودرو به علت عدم تعادل در میزان عرضه و تقاضا بود. فعالان بازار خودروی کشور می‌گویند عرضه خودرو به بازار توسط خودروسازان کم است و پاسخگوی تقاضای بازار نیست. در نتیجه نوسان قیمتی در آینده نیز ادامه‌دار است. البته ابهامات در تصمیمات مسوولان در رابطه با بحث واردات خودرو و همچنین، طولانی شدن مذاکرات وین، رکود بازار را تشدید می‌کند. با این وجود که قیمت‌ها نوسانی و پیش‌بینی‌ها نیز حاکی از ادامه‌دار بودن این وضعیت بازار خودروی کشور بود، اما وزارت صمت مدعی شده که قیمت‌ها در بازار کاهشی شده است. این درحالی است که رصد بازار خودرو طی روزهای گذشته خلاف این ادعا را ثابت می‌کنند. حتی گزارش‌ها از روند بازار نشان می‌دهد، قیمت اغلب خودروها روند افزایشی به خود گرفته است.

در آگهی‌های بازار خودرو، شاهین مدل ۱۴۰۰ با کارکرد ۴۴ هزار کیلومتر ۵۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین خودرو شاهین مدل ۱۳۹۹ صفر با کارکرد ۲۰ هزار کیلومتر ۴۷۵ میلیون تومان قیمت خورده است.بازار خودروبا مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای شاهین به دست خواهید آورد.

 

قیمت روز انواع خودرو شاهین
برند مدل کارکرد قیمت (تومان)
شاهین، G ۱۴۰۰ ۴۴,۰۰۰ کیلومتر ۵۱۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G ۱۴۰۰ ۴۹,۰۰۰ کیلومتر ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G ۱۴۰۰ ۲۵,۰۰۰ کیلومتر ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G ۱۴۰۱ ۳,۰۰۰ کیلومتر ۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G ۱۴۰۱ ۱۰,۰۰۰ کیلومتر ۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G ۱۳۹۹ ۲۰,۰۰۰ کیلومتر ۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G ۱۴۰۱ ۱۳,۵۰۰ کیلومتر ۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
منبع: باما

کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2ob6ll