پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1403 - 16 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/06/01 04:52
روشنک گرامی | مادر روشنک گرامی
کد خبر: 122463

روشنک گرامی از مادرش رونمایی کرد | جذابیت مادر روشنک گرامی همه را مات کرد

روشنک گرامی بازیگر تلوزیون در کنار مادر جذابش در ادامه خواهید دید.

روشنک گرامی بازیگر متواد 1 مهر سال 1362 در شهر تهران است.روشنک گرامی  در سال 85 در رشته کارگردانی تئاتر قبول شد .روشنک گرامی 2 سال بعد در سال 87 کارگردانی را تجربه کرد و البته می گوید که در این حرفه اصلا موفق نبوده است.اوج معروفیت روشنک گرامی  بازی در فیلم قائده تصادف است. روشنک گرامی پس از این فیلم در فیلم های مختلفی همچون ملبورن، خانه دیگری، آخرین بار کی سحر را دیدی و هلن بود که در آنها هم بسیار خوش درخشید.روشنک گرامی

دلیل برگشت به تلویزیون

مهم ترین عامل، حضور آقای کریمی در مقام کارگردان بودو خیلی خوشحالم با ایشان مشارکت کردم. عامل دیگر، اصرار هاي برادرم بودکه همه وقت دلش می خواست مـن دریک سریال تلویزیونی هم ایفای نقش کنم و بـه این علت بازی در آلبوم را پذیرفتم.

دلیل ترس روشنک گرامی از مشهور شدن

 

او در مورد مشهور شدن و ترس از معروفیت می گوید:مـن اصولا از مشهور شدن می‌ترسم اینکه می بینم ناگهان حجم آدم‌ هاي زیادی بـه صفحه مجازی ام هجوم می‌ آورند و برایم نظر میگذارند، برایم جای سوال هست.ترجیح می‌دهم آدم هاي محدودی کارم را بشناسند و برایم صادقانه نظر بگذارند، نه اینکه وادار باشم هر لحظه صفحه ام را چک کنم و توهین‌ ها و فحاشی هاي احتمالی آدم‌ هاي بی‌ اسم و نشان را پاک کنم.

روشنک گرامی از عشق سرعت بودن تا تصادف وحشتناک

روشنک گرامی علاقه زیادی به رانندگی دارد و از رانندگی کردن با سرعت بالا لذت میبرد و به اصطلاح میتوان گفت که عشق سرعت است و همیشه با سرعت بالایی رانندگی میکند و به گفته خودش مادرش هنوز هم در کنار او در ماشین نمی نشیند.این بازیگر کشورمان سال 93 یک تصادف وحشتناک را تجربه کرد و هنگام خروج از پارکینگ منزلشان با یک خودرو تصادف کرد و راهی بیمارستان شد و بعد از انجام یک جراحی چندین هفته در بیمارستان بستری بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2obkjv