شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 04 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/24 08:02
مهران مدیری | خاطره مهران مدیری
کد خبر: 121542

خاطره تلخ مهران مدیری از روز های سخت زندگی اش | مهران مدیری از خاطره ای که 8ماه حمال بوده صحبت میکنه

مهران مدیری بازیگر کارگردان تهییه کننده ایرانی از روز های سختش صحبت میکنددر ادامه خواهید دید.

مهران مدیری متولد 18 فروردین سال 1346 در شهر تهران است مهران مدیری  بازیگر، کارگردان، مجری، خواننده، طراح صحنه و لباس، مجری طرح، صدا پیشه و تهیه کننده است. مهران مدیری آخرین فرزند خانواده 6 نفری است و سه برادر بزرگ تر از خودش دارد.مهران مدیری  سریال های موفق زیادی را کارگردانی و بازیگری کرده است که می توان به سریال های ساعت خوش، پاورچین، جنگ ۷۷، پلاک ۱۴، نقطه‌چین، شب‌های برره، باغ مظفر،نود شب، مرد هزارچهره، مرد دوهزارچهره، قهوه تلخ، ببخشید شما، ویلای من، شوخی کردم و در حاشیه اشاره کرد.مهران مدیری در یکی از برنامه های دورهمی گفت که در عملیات والفجر 8 حضور داشته است. او به دلیل حضور در جبهه ترک تحصیل کرده است.

ازدواج مهران مدیری، همسرش و فرزندانش

او سال ها است که ازدواج کرده است و یک دختر به نام شهرزاد و یک پسر به نام فرهاد دارد که این دو بسیار شبیه به  خودش هستند و فرهاد پسرش در کار موسیقی است.تا کنون هیچ تصویری از همسر مهران مدیری منتشر نشده است و مهران هیچ علاقه ای ندارد که کسی به زندگی خصوصی اش ورود کند. همسر مهران مدیری فارغ التحصیل رشته هنر و ادبیات است.

شروع فعالیت هنری

او از سن شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد.در سال 1368 وارد رادیو شد و در داستان شب در حدود 6 سال گویندگی کرد. در سال 1372 به همراه داریوش کاردان نخستین برنامه طنزش را برای نوروز ساخت.

شروع شهرت مهران مدیری

شروع شهرت این بازیگر از سال 1372 بود که در مجموعه طنز نوروز 72 بازی کرد. پس از آن در چند سریال طنز دیگر به عنوان بازیگر و کارگردان حضور داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2rgl7z