جمعه 28 اردیبهشت 1403 - 17 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/22 08:19
شهرزاد کمال زاده |چهره جدید شهرزاد کمال زاده
کد خبر: 121390

شهرزاد کمال زاده و چهره جدید اش | کسی شهرزاد کمال زاده را با این چهره نمیشناسد

شهرزاد کمال زاده بازیگر تلوزیون و سینما و چهره جدیدش در ادامه خواهید دید.

شهرزاد کمال زاده در ۷ فروردین سال ۱۳۶۴ در تهران متولد شد. شهرزاد کمال زاده  در دانشگاه کامپیوتر خوانده و فارغ‌التحصیل این رشته اسـت. شهرزاد کمال زاده یک خواهر دارد و عضو تیم فوتبال و والیبال بانوان هنرمندان اسـت.شهرزاد کمال زاده بازیگری را پیش از ورودش بـه دانشگاه و وقتی تنها ۱۶ سال سن داشت آغاز کرد. علی رغم مخالفت‌هایي کـه پدرش با ورود .شهرزاد کمال زاده  بـه دنیای بازیگری داشت او توانست وارد این عرصه شود ودر آن خوش بدرخشد.شهرزاد   کمال زاده فعالیت حرفه‌اي خودرا از سال 1381 و با بازی در سریال “هزاران چشم” بـه کارگردانی کیانوش عیاری آغاز کرد.شهرزاد کمال زادهشروع بازیگری
او قبل از ورود به دانشگاه و تنها در سن 16 سالگی بازیگری را شروع کرد.  خانواده اش مخالف بازیگری اش بودند ولی او وارد این عرصه شد و بسیار موفق شد.

نخستین فیلم و سریال

نخستین بازی او در سریال هزاران چشم به کارگردانی کیانوش عیاری بود و این نخستین تجربه او در تلویزیون بود. در سال 1383 نقشی کوتاه در فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدرعالمی وارد دنیای سینما شد.

شهرت

شهرزاد کمال زاده به دلیل بازی در سریال راه طولانی به کارگردانی رضا کریمی از شبکه اول سیما و بازی در نقش بهاره به شهرت رسید.او در سریال آرام می گیریم به کارگردانی روح الله سهرابی یکی از متفاوت ترین نقش ها را بازی کرد. در این سریال تقش یک دختر معتاد را بازی کرد و بسیار مورد توجه قرار گرفت.او در سریال بچه های نسبتا بد هم به خوبی نقشش را بازی کرد. در این سریل نقش یک دختر معصوم را بازی کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2rgyk6