پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403 - 02 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/27 16:42
کد خبر: 15249

ژست لاکچری دیوید بکهام در تبلیغ جدید مازراتی! + عکس

دیوید بکهام با رانندگی یک ماشین مازراتی زرد به ارزش ۲۵۰ هزار دلار، تبلیغی خیره کننده و لوکس را برای این خودروی جدید به تصویر کشیده است.

دیوید بکهام ، فوتبالیست سابق معروف، در پروژه تبلیغاتی جدید خود، به دور از دیدگان به‌عنوان راننده ماشینی مجلل به ارزش ۲۵۰ هزار دلار از برند خودروی لوکس مازراتی شناخته شد. بکهام، بازیکن سابق تیم منچستر، این تبلیغ جدید را روز چهارشنبه در صفحه اینستاگرام خود به نمایش گذاشت. در این ویدیو، بکهام ۴۷ ساله، در حال رانندگی درون یک ماشین مازراتی گرن توریسمو زرد روشن است، در حالی که یک خودروی اسپورت دیگر از این برند ایتالیایی به دنبال او می‌آید. دیوید بکهام که در حال حاضر سهام دار تیم فوتبال Inter Miami CF است، عشق دیرینه‌ای به اتومبیل‌های آمریکایی دارد. دیوید در هنگام پیوستن به تیم فوتبال LA Galaxy مجموعه ارزشمندی از ماشین‌های لوکس آمریکایی را خریداری کرده بود. عشق او به ماشین‌های ارزنده آمریکایی باعث شده است که او دیوید اکنون یک کلکسیون مجلل از خودروهای پر سرعت آمریکایی داشته باشد.

تبلیغ جدید دیوید بکهام برای مازراتی

تبلیغ جدید دیوید بکهام برای مازراتی

ماشین‌های لوکس فوتبالیست سابق بریتانیایی!

دیوید بکهام همچنین در سال گذشته به مناسب عروسی بزرگ‌ترین پسرش بروکلین یک جگوار قدیمی به ارزش 500هزاردلار را خریداری کرد. این ماشین قدیمی لوکس هدیه عروسی دیوید بکهام به پسر و عروسش نیکولا پلتز بود.

 
 

دیوید بکهام همچنین یکی از سرمایه‌گذاران شرکت بازسازی Lunaz است. این شرکت با بازسازی ماشین‌های ارزنده و تغییر سوخت مورد نیاز آن‌ها هب برق به محیط زیست کمک می‌کند.

این کمپانی جگوار مدل XK140 1954 را برقی‌سازی و مهندسی کرده است. دیوید بکهام 10 درصد از سهام این شرکت را در ماه ژوئن 2021 خریده است.

در میان مجموعه سوپراسپرت این فوتبالیست سابق که در طول سال‌ها به آن افتخار کرده است می توان به یک خودروی اسپرت اختصاصی جگوار 140 هزار پوندی، آئودی 80 هزار پوندی، کادیلاک اسکالید، یک جیپ رانگلر و یک فراری 612 اسکاگلیتی 200 هزار پوندی و همچنین مجموعه‌ای از موتورسیکلت‌ها اشاره کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/36ebr9