شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/28 08:18
رونالدو | سرابزی رونالدو | پایان خدمت رونالدو | رونالدو در سربازی | عکس کارت پایان خدمت رونالدو
کد خبر: 14432

رونالدو بدون آن که سربازی برود کارت پایان خدمت گرفت! | رونالدو در کلمبیا کارت پایان خدمت گرفت!

انتشار یک کارت پایان خدمت در کلمبیا با عکس کریس رونالدو خبرساز شد.

به گزارش ستاره پارسی: خدمت سربازی در پرتغال در سال 2003 ملغی شد؛ زمانی که کریستیانو رونالدو 18 ساله بود؛ بنابراین او دیگر نیازی نداشت که نگران دریافت کارت پایان خدمت باشد اما در اتفاقی عجیب، یک کارت پایان خدمت در کلمبیا با عکس او منتشر شد.

دیه‌گو گودوی، جوان کلمبیا، که مدت‌ها بود منتظر دریافت کارت پایان خدمتش بود، بعد از دریافت آن نمی‌توانست چیزی را که می‌بیند، باور کند زیرا به جای عکس خودش، عکس کریس رونالدو در زمان حضور در رئال مادرید روی آن چاپ شده بود.

روند اداری دریافت کارت پایان خدمت در کلمبیا بسیار طولانی و پرهزینه است و گودوی با انتشار تصویری از کارت پایان خدمتش در شبکه‌های اجتماعی، از اتفاق عجیبی که برایش رخ داد، پرده برداشت.

 

رونالدو

 

او در ویدیویی که منتشر کرد، گفت:"دریافت کارت پایان خدمت، پروسه بسیار پرهزینه‌ای است؛ به همین دلیل آن این کارت را برای من با عکس کریس رونالدو چاپ کردند. من از آنها سوال کردم و آنها گفتند نمی‌دانند با عکس من چه‌کار کرده‌اند. و حالا باید دوباره عکس خودم را به آنها بدهم."

در کلمبیا خدمت سربازی برای مردان از سن 18 سالگی اجباری است اما می‌توان آن را با پرداخت 1.6 میلیون پزوی کلمبیا، معادل 333 دلار آمریکا، خرید که در این کشور مبلغ قابل توجهی محسوب می‌شود.

دیه‌گو گودوی اعلام کرده که در سال 2022 بود که برای خرید خدمت اقدام کرد اما بعد از سه ماه، کارت معافیتش را با عکس کریس رونالدو دریافت کرد و در این مدت تلاش کرد تا راه حلی برای آن پیدا کند اما هیچ کسی پاسخگو نبوده است.

"این کارت دیجیتال است و حتی چاپی نیست چون مبلغ اضافه‌ای باید پرداخت. وقتی رفتم که آن را دانلود کنم، متوجه شدم عکس رونالدو روی آن است. این اتفاق خیلی من را عصبانی کرد. با دفتر منطقه تماس گرفتم و سرباز به من اطمینان داد با توجه به عکسی که فرستادم، این کار انجام شد. من هرگز این عکس را نفرستادم."

 

رونالدو

 

بعد ازاینکه این خبر در شبکه‌های اجتماعی کلمبیا منتشر شد، ارتش این کشور از طریق دفتر محلی با گودوی تماس گرفت اما آنها هم تقصیر را به گردن خودش انداختند.

"فرنانده ارتش بخش محلی با من تماس گرفت، به لطف فشار شبکه‌های اجتماعی، چون او پاسخ تماس‌های من را نمی‌داد. او قول داد عکس من را عوض کند اما به او اطمینان داد که این اشتباه خودم بوده است."

ارتش کلمبیا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این مرد جوان در سال 2016 پروسه دریافت کارت پایان خدمتش را آغاز کرد و در آن زمان 7 عکس آپلود کرد که به خودش تعلق نداشت. همچنین آنها تایید کرد که پروسه تصحیح کارت پایان خدمت او آغاز شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3ekkkp