دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 - 13 May 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/18 09:45
نگار عابدی | نگار عابدی بازیگر | نگار عابدی با ژست عجیب
کد خبر: 12508

نگار عابدی با این ژست نا متعارف جنجالی شد ! | تصاویر منشوری نگار عابدی در فضای مجازی !

نگار عابدی بازیگر ایرانی که متولد 1349 در اهواز است با تصاویر عجیبی که از او در فضای مجازی منشر شده توجه ها را به خود جلب کرد.

نگار عابدی بازیگر زن ایرانی است نگار عابدی با بازی در سریال شمعدونی و سریال دودکش به شهرت رسید.نگار عابدی همسر سابق هدایت هاشمی است. تصویر نا متعارفی از نگار عابدی در فضای مجازی منتشر شده که با عث تعجب کابران  شده است.

نگار عابدی

نگار عابدی

نگار عابدی

تصاویری از نگار عابدی بازیگر ۵۲ ساله ایرانی با ژست متفاوت منتشر شده است که با واکنش هایی روبه رو شد. نگار عابدی ازدواج پر سرو صدایی با هدایت هاشمی داشت و بعد از بدنیا آمدن دخترش اِما این زندگی اش رفته رفته به حاشیه کشانده شد و در نهایت چند سال پیش این زوج هنری از هم طلاق گرفتند ، آقای هاشمی سال ۹۴ چند سال بعد از طلاق خود با مهشید ناصری ازدواج کرد

نگار عابدی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ۱۸ بهمن ۱۳۴۹ در اهواز به دنیا آمد.این بانوی هنرمند دانشجوی انصرافی رشته زبان انگلیسی و فارغ‌التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری در مقطع لیسانس است.نگار عابدی برخلاف سایر اعضای خانواده که اغلب در رشته پزشکی و مهندسی فارغ‌التحصیل شده اند رشته بازیگری را انتخاب کرد و پدر ایشان پس از پخش اولین کار تصویری او در تلویزیون، خیلی راحت با موضوع بازیگر شدنش کنار آمد. نگار عابدی از آن دسته بازیگرانی است که بخاط موهای فرش معروف می باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3eloa4