پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1403 - 16 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/25 10:50
رویامیرعلمی | همسر رویامیرعلمی
کد خبر: 121635

رویا میر علمی شوهرشو با خاک یکسان کرد | رویا میر علمی با سخنانش شوهرشو نابود کرد

رویا میر علمی بازیگر تلوزیون و صحبتاش همسرشو با خاک یکسان کرد درادامه خواهیددید.

رویا میرعلمی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون سال 1357 در قزوین است. رویا میرعلمی  مدرک لیسانس طراحی صحنه از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران دارد.رویا میر علمی  برای نخستین بار در سال 1390 با بازی در سریال حیرانی وارد تلویزیون شد. در سریال حیرانی داستان زندگی پولاد مرزبان است که برای همراه شدن با مادر بزرگش بعد از سال ها به ایران بر می گردد. رویا میر علمی  در این سریال با بابک حمیدیان، آزاده صمدی و ستاره اسکندری همبازی شده است.رویا میرعلمی  پس از سریال حیرانی در سریال زمانه ایفای نقش کرد. زمانه مجموعه‌ای به کارگردانی حسن فتحی است که از آذر ماه سال ۱۳۹۱ در ۴۹ قسمت ازشبکه ۳ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد. هر قسمت از این مجموعه ۴۰ دقیقه است.

بازی در سریال شمعدونی

رویا میرعلمی به دلیل بازی در سریال شمعدونی به کارگردانی سروش صحت به شهرت رسید. او در این سریال با حمید گودرزی، پریناز ایزدیار و فریبا متخصص همبازی شد.

ازدواج و همسرش

 

رویا میرعلمی با شخصی به نام حسن کیانی ازدواج کرده است که یکی از کارگردانان تئاتر می باشد.

او در مورد آشنایی با همسرش می گوید: بعد از نمایش خویش خانه تجربه همکاری مجدد ما را به این نتیجه رساند که می‌ توانیم زوج خوبی باشیم و ما در دوره‌ای این تصمیم را گرفتیم که فاصله زمانی زیادی میان تصمیم‌گیری تا ازدواج نبود. این زوج صاحب یک فرزند پسر بنام کارن هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3k7awq