سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 07 May 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/02 09:45
مریم امیرجلالی | مریم امیرجلالی استوری | مریم امیرجلالی عصبانی
کد خبر: 12947

عصبانیت مریم امیرجلالی از رسانه ها | مریم امیرجلالی : واقعا خجالت نمی کشید ! +عکس

مریم امیرجلالی بازیگر طنز سینما و تلویزیون از رسانه های مجازی عصبانی شد.

مریم امیرجلالی بازیگر طنز سینما و تلویزیون است.مریم امیر جلالی با سریال متهم گریخت و خانه بدوش شناخته شد.مریم امیرجلالی یکی از هنرمندانی است که در فضای مجازی فعالیت دارد مریم امیرجلالی مدتی لایو و ویدئو آموزش آشپزی در اینستاگرام منتشر می کرد.مریم امیرجلالی با انتشار عکسی از خود و دخترش نوشت واقعا خجالت نمی کشید ! مریم امیر جلالی با انتشار این استوری عصبانیت خود را از رسانه ها بروز داد.

مریم امیرجلالی

مریم امیرجلالی اصالتا تهرانی اسـت و پدرش بازنشسته ارتش بوده اسـت. مریم امیر جلالی یکی از شناخته شده ترین چهره های طنز و کمدی تلویزیون اسـت. مریم امیرجلالی متولد ۲۹ آذرماه ۱۳۲۶ در تهران می باشد. او دارای مدرک فوق دیپلم حسابداری اسـت. وی دارای چهار خواهر و چهار برادر بوده و خودش یکی مانده بـه آخری اسـت. پدرش بازنشسته ارتش اسـت. مریم امیرجلالی یک دختر بنام مهشید و دو نوه دارد. شهرت وی بیشتر بخاطر بازی در مجموعه‌های طنز سال‌های دهه ۸۰  می باشد.

آشنایی او با مینا جعفرزاده و بهمن زرین پور باعث شد وارد دنیای هنر شود. امیرجلالی سال 1373 وارد کارهای هنری شده و نخستین بار در سریال زیر گنبد کبود بـه کارگردانی آقای بهمن زرین‌پور ایفای نقش نمود. ترش و شیرین، متهم گریخت و چارخونه از طنزهایی بودند کـه مریم امیر جلالی بـه خوبی در آن‌ها درخشید و بـه شهرت فراوانی رسید.

مریم امیر جلالی در گفت‌وگو‌ای در شهریور ۱۳۹۱، عنوان نمود کـه حرفه اصلی‌اش، موسیقی اسـت و مایل اسـت در این حرفه، بیش از پیش فعالیت نماید. وی در این گفت‌وگو، از تصمیمش برای خداحافظی از سینما و تلویزیون، خبر داد. وی هم چنین چندی پیش نیز در تهران کنسرتی برگزار نمود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3zgzz2