پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 09 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/06/04 04:25
نیوشا ضیغمی | تیپ نیوشا ضیغمی
کد خبر: 122847

تیپ لاکچری نیوشا ضیغمی | نیوشا ضیغمی با این تیپ همه را شوکه کرد

استایل جذاب نیوشا ضیغمی با این استایل نیوشا ضیغمی غوغا به پا کرد درادامه خواهید دید.

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 18 تیر ماه 1359 در تهران به دنیا آمد.نیوشا ضیغمی  فارغ‌التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است. ناصر ضیغمی و فهیمه رستم‌پور پدر و مادر نیوشا ضیغمی هستند و نیوشا ضیغمی در سکانس کوتاهی از فیلم چارسو با مادرش همبازی بود.پدر نیوشا ضیغمی از مدرسین برجسته شیمی در تهران بود که 4 اسفند سال 95 بعد از دوره کوتاهی بیماری درگذشت.نیوشا ضیغمی از چهره های شناخته شده دنیای هنر است که سال 1389 و سی سالگی با آرش پولادخان از تاجران نقره کشورمان ازدواج کرد.نیوشا ضیغمی

کودکی و خانواده نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی فرزند و فهیمه رستم پور است. پدر نیوشا ضیغمی محسن ضیغمی نام داشت که در تاریخ 4 اسفند 1395 پس از طی یک دوره کوتاه از بیماری درگذشت. او دبیر بازنشسته و از مدرسین برجسته شیمی در تهران بود. فهیمه رستم پور نام مادر نیوشا ضیغمی است که کارمند بازنشسته است. شاید جالب باشد که بدانید نیوشا و مادرش در سکانس کوتاهی از فیلم چارسو همبازی بوده اند.

 نیوشا دارای یک خواهر به نام روشا است که همچون خواهرش حرفه بازیگری را دنبال کرده و کار هنری را با گرافیک آغاز کرد و رشته مترجمی زبان انگلیسی را در دانشگاه خوانده است. او در تاریخ 29 دی 1369 به دنیا آمد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3zvlpa