سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 - 14 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/31 08:16
هادی حجازی فر | عکس هادی حجازی فر | عکس هادی حجازی فر و پردیس احمدیه
کد خبر: 15400

عکس احساسی لو رفته از هادی حجازی فر و پردیس احمدیه جنجال شد | عکس لورفته از هادی حجازی فر مثل بمب ترکید

عکسی جدید از پردیس احمدیه و هادی حجازی فر در مراسم اکران مردمی قسمت پایانی سریال «پوست شیر» در پردیس سینمایی لوتوس مال را ببینید.

هادی حجازی فر ، کارگردان، نویسنده و بازیگر مشهور ایرانی، در شهر خوی به دنیا آمد. هادی حجازی فر دارای مدرک لیسانس در رشته نمایش عروسکی از دانشگاه تهران و فوق لیسانس بازیگری و کارگردانی است. همسر هادی حجازی فر، بازیگر موقعیت مهدی، یکی از همکلاسی های هادی حجازی فر در دانشگاه بود. آنها در یک سریال برای شبکه ارومیه با هم همکاری کردند و این باعث شد که بیشتر آشنا شوند. در نهایت، آنها در سال 1383 ازدواج کردند و فرزندی به نام هامون دارند. هادی حجازی فر با بازی در نقش نعیم در سریال پوست شیر، بیشتر به شهرت رسید و محبوبیت بیشتری در بین طرفدارانش کسب کرد.

 

قاب احساسی از ساحل و نعیم در پایان پوست شیر

عکسی جدید از پردیس احمدیه و هادی حجازی فر در مراسم اکران مردمی قسمت پایانی سریال «پوست شیر» در پردیس سینمایی لوتوس مال را ببینید.

همزمان با پخش قسمت پایانی «پوست شیر»، این سریال در برخی سینماها اکران شد. هادی حجازی‌فر،  علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی و برادران محمودی در اکران مردمی آخرین قسمت «پوست شیر» در لوتوس مال حضور داشتند.

«پوست شیر» سریالی در ژانر درام جنایی به کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی رضا بهاروند و جمشید محمودی است که در سال ۱۴۰۱ از شبکه اینترنتی فیلم‌نت به نمایش درآمد. هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی و شهاب حسینی از بازیگران این مجموعه هستند.

 

هادی حجازی فر

 

هادی حجازی فر

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/45ar69