جمعه 05 مرداد 1403 - 26 Jul 2024
تاریخ انتشار: 1402/11/26 12:54
رپورتاژ
کد خبر: 132999

سرخ کن بدون روغن چی بخرم؟

سرخ کن بدون روغن یکی از لوازم پرکاربرد در هر آشپزخانه است که امروزه سهم بالایی از فروش را به خود اختصاص داده است. اگر شما هم قصد خرید سرخ کن بدون روغن را دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

سرخ کن بدون روغن یکی از لوازم پرکاربرد در هر آشپزخانه است که امروزه سهم بالایی از فروش را به خود اختصاص داده است. اگر شما هم قصد خرید سرخ کن بدون روغن را دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

بهترین سرخ کن بدون روغن

یکی از سوالات پرتکراری که از ما پرسیده می‌شود این است که "سرخ کن چی بخرم؟" در ادامه با ما باشید تا بهترین برندهای سرخ کن آشنا شوید.

سرخ کن نینجا (Ninja)

نینجا ساخت کشور آمریکاست و از لحاظ عملکرد و کیفیت در بین بهترین برندهای سرخ کن در بازار شناخته شده است. طراحی سرخ کن نینجا حرفه‌ای و بی نقص است. بدنه این سرخ کن از ترکیب پلاستیک و استیل ساخته شده که از مقاومت بالایی برخودار است. همچنین سرخ کن نینجا در دو مدل تک سبد با ظرفیت 3.8 لیتر تا 5 لیتر و در مدل دوقلو با ظرفیت‌های 7.6 لیتر و 9.8 لیتر طراحی و در بازارهای جهانی عرضه شده است.

سرخ کن نینجا در تمام مدل‌های خود از سیستم کانوکشن برای طبخ موادغذایی استفاده می‌کند که باعث مغزپخت شدن غذاها می‌شود. همچنین قدرت سرخ کن‌های نینجا نیز با توجه به مدل آن‌ها بین 1550 وات تا 2470 وات است. از دیگر امکانات برند نینجا می‌توان به 6 برنامه پخت اتوماتیک، پنل تنظیمات دیجیتالی و پایه‌های ضدلرزش آن اشاره کرد که مجموع این ویژگی‌ها باعث شده است تا این برند را در بین بهترین مارک سرخ کن بدون روغن قرار دهیم. همچنین سرخ کن دوقلو نینجا به شما این امکان را می‌دهد که دو غذا با دو دستور پخت متفاوت را به صورت همزمان تهیه و نوش جان کنید.

سرخ کن باریتون (Bariton)

سرخ کن باریتون یکی دیگر از سرخ کن‌های پرفروش در بازار لوازم خانگی است. سرخ کن باریتون با عملکرد و کیفیت ساخت بالای خود توانسته به رقیب جدی برای دیگر برندها تبدیل شود. بدنه سرخ کن باریتون از ترکیب پلاستیک و استیل ضدزنگ ساخته شده و در برابر تغییرات دما مقاومت قابل قبولی دارد. همچنین سرخ کن باریتون را می‌توانید به صورت تک سبد در ظرفیت‌های 5.5 لیتر و 8 لیتر و سرخ کن دوقلو باریتون را در ظرفیت 9 لیتر خریداری نمایید.

قدرت سرخ کن‌های باریتون بین 1500 وات تا 2850 وات است که شما را در تهیه غذاها و شیرنی‌های مختلف یاری می‌کند. همچنین سرخ کن‌های باریتون دارای 8 برنامه پخت اتوماتیک هستند که لذت آشپزی را دوچندان می‌کنند. از دیگر امکانت برند باریتون می‌توان به پنل تنظیمات دیجیتالی و پایه‌های ضدلرزش اشاره کرد. همچنین سرخ کن باریتون مانند دیگر رقبای خود از سیستم چرخش هوای گرم (کانوکشن) برای طبخ غذاها بهره می‌برد. سرخ کن دوقلو باریتون به شما این امکان را می‌دهد که دو غذای مختلف با دو دستور پخت مختلف را به صورت همزمان طبخ و نوش جان کنید.

سرخ کن نوتریکوک (Nutricook)

نوتریکوک یکی از برندهای پرفروش و شناخته شده در بازار است. سرخ کن نوتریکوک دارای تنوع بیشتری نسبت به سایر رقباست که توانسته توقعات خریداران را برآورده کند. سرخ کن نوتریکوک را می‌توانید در ظرفیت‌های 5.5 لیتر تا 8.5 لیتر می‌توانید خریداری کنید و همچنین قدرت این برند بین 1760 وات تا 2800 وات است که در مقایسه با دیگر رقبا از قدرت قابل قبولی برخودار است. سرخ کن نوتریکوک دوقلو این امکان را به شما می‌دهد که دو غذای متفاوت را به صورت همزمان تهیه و نوش جان کنید. از دیگر امکانات این سرخ کن می‌توان به سیستم کانوکشن و پنل تنظیمات دیجیتالی آن اشاره کرد که اشپزی را لذتبخش و آسان کرده است.

جمع بندی

اگر شما هم قصد خرید سرخ کن بدون روغن را دارید به برند سازنده، قدرت دستگاه و اماکانت آن دقت کنید. برندهای جدید سرخ کن از تکنولوژی و فناوری‌های جدید در پخت استفاده می‌کنند که علاوه بر تسریع آشپزی، طعم واقعی مواد غذایی را حفظ کرده و باعث مغز پخت شدن آن‌ها می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/48bvyn