سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 - 14 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/29 20:03
پردیس احمدیه | تیپ پردیس احمدیه
کد خبر: 122106

کولاک بازیگر سریال پوست شیر با مانتوی عجیبش | این تیپ زدن از پردیس احمدیه بعید بود

عکسی از مانتو خاص و عجیب پریس احمدیه بازیگر را در زیر می بیند.

پردیس احمدیه بازیگر جوان ایرانی است.  پردیس احمدیه متولد دهه 70 است. پردیس احمدیه در زمینه موسیقی تحصیل کرده است. ساز تخصصی پردیس احمدیه سنتور است. پردیس احمدیه بعد از بازی در سریال پوست شیر به محبوبیت رسید. عکسی از مانتو عجیب پردیس احمدیه را در زیر ببینید.

پردیس احمدیه

زندگی نامه پردیس احمدیه

پردیس احمدیه متولد ۸ تیر ۱۳۷۱ در مراغه، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته موسیقی از دانشگاه سراسری گیلان می باشد که اتفاقی وارد بازیگری شد.  یک خواهر بزرگتر به نام پارمیس و یک خواهر کوچکتر با ۱۸ – ۱۹ سال اختلاف سن دارد. 

کارنامه هنری پردیس احمدیه

پردیس سال ۱۳۸۵ وقتی ۱۵ سال شده بود اتفاقی با حمید نعمت الله (کارگردان) آشنا شد تا اینکه یک سال بعد توسط او به افشین صادقی معرفی شد

به این ترتیب در فیلم «مقلد شیطان» این کارگردان اولین تجربه خود را بدست آورد، البته این فیلم بعد از چهار سال توقیف سال ۱۳۸۹ بروی پرده سینماها رفت.

برای بار دوم سال ۱۳۹۰ وقتی ۱۹ ساله بود در فیلم «کلاس هنرپیشگی» نقش نیکی را بازی کرد که همین فیلم او را به بازیگری علاقمند کرد تا این مسیر را ادامه دهد

او برای اولین بار در سال ۱۳۹۲ با سریال «یادآوری» در کنار در کنار روزبه حصاری، امیر آقایی و مهران احمدی وارد تلویزیون شد.

در سال ۱۴۰۱ با سریال شبکه خانگی «نوبت لیلی» بسیار مورد توجه قرار گرفت سپس همین سال با حضور متفاوت در سریال پوست شیر به شهرت رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4bpol8