سه‌شنبه 01 خرداد 1403 - 21 May 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/10 04:31
نیلوفر شهیدی
کد خبر: 13155

پست مشکوک نیلوفر شهیدی همه را شوکه کرد | نیلوفر شهیدی با انتشار یک پست همه را متعجب کرد!

انتشار پست و کامنت های متفاوت در صفحه شخصی نیلوفر شهیدی، کاربران فضای مجازی را به شک انداخت.

به گزارش ستاره پارسی: نیلوفر شهیدی متولد 1360 در تهران است. نیلوفر شهیدی فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر می باشد. نیلوفر شهیدی از تلویزیون شروع و در این قاب به شهرت رسید، و از پنه‌ لوپه کروز بعنوا الگوی هنری خود یاد می کندنیلوفر شهیدی بازیگر نقش زهره در مجموعه تلویزیونی حکم رشد به مناسبت روز مادر اینستاگرام خود را به روز کرد. نیلوفر شهیدی با انتشار عکس کادوی روز مادر خود در اینستاگرامش موجب تعجب بسیاری از طرفدارانش شد و واکنش های متفاوتی از سوی آنها دریافت نمود. در ادامه این بخش پست شک برانگیز نیلوفر شهیدی مشاهده می کنید.

 

نیلوفر شهیدی بازیگر بی حاشیه سینما و تلویزیون کشورمان، چند روز پیش به مناسبت روز مادر عکسی از یک نقاشی کودکانه را منتشر کرد و نوشت:

این اولین باریه که تو زندگیم کادوی روز مادر گرفتم

باورتون نمیشه ولی زیباترین و ارزشمندترین هدیه ای بود که دریافت کردم.

خدایا ممنونم بابت دختر زیبایی که بهم هدیه دادی

روز همه زنان و مادران مبارک.

 

نیلوفر شهیدی

 

انتشار این عکس و کامنت آرام جعفری و رونمایی از اسم دختر نیلوفر شهیدی(رستا) سبب شد که واکنش های زیادی از طرف بسیاری از طرفداران خانم بازیگر به سویش روانه شود، برخی از کاربران برای بازیگر سریال گاندو نوشته اند که او نیز مانند ساعد سهیلی دخترش را پنهان نموده اما نیلوفر شهیدی در این مورد چیزی نگفته و تایید و تکذیبی منتشر نکرده است برای همین نمیتوان گفت که خانم بازیگر فرزندی دارد یا خیر.

 

مختصر بیوگرافی نیلوفر شهیدی

نیلوفر شهیدی بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد سال 1360 است. پدرش اسفندیار شهیدی، مدیر فیلمبرداری و دو برادر کوچک تر از خود دارد. خانم بازیگر ازدواج کرده و متاهل می باشد، انتشار عکس مدل میکاپ ایشان و همسرشان در آبان 1398 تایید رسمی ازدواج وی بود.

 

نیلوفر شهیدی

 

فیلم و سریال های نیلوفر شهیدی

او در آثاری چون حکم رشد، گاندو، لیسانسه ها، به کجا چنین شتابان، من بازیگر نیستم، خط و نشان،که لی خان، کوچه ملی، نگهبان زمین، بهترین سالهای زندگی ما، نوش دارو، بی قراری و... ایفای نقش نموده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4dg5j4