سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 07 May 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/11 18:00
تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس چهارشنبه | تعطیلی مدارس تهران
کد خبر: 13210

اخبار تعطیلی مدارس چهارشنبه 12 بهمن ماه | مدارس چهارشنبه 12 بهمن ماه تعطیل می شود؟

تعطیلی مدارس چهارشنبه 12 بهمن ماه یا اینکه مدارس کدام استان ها چهارشنبه 12 بهمن ماه تعطیل است سوال پرتکرار والدین و دانش آموزان است.

برنامه تعطیلی مدارس شنبه 1 بهمن ماه و اخبار مربوط به این سوال که شنبه 1 بهمن ماه مدارس کدام استان ها تعطیل خواهد بود سوال مهمی است که والدین و دانش آموزان به دنبال پاسخ آن هستند. تا این لحظه خبر قطعی از تعطیلی مدارس چهارشنبه 12 بهمن ماه از منابع رسمی منتشر نشده و هنوز درباره اینکه مدارس کدام استان ها چهارشنبه 12 بهمن ماه تعطیل است اعلام نشده اما به محض اطلاع از منابع معتبر خبر درست درباره تعطیلی مدارس چهارشنبه 12 بهمن ماه را منتشر خواهیم کرد.اخبار تعطیلی مدارس را با ستاره پارسی دنبال کنید.

 با توجه به آلودگی هوا در کلانشهر ها و برف و باران و برودت هوا در بسیاری از استان ها، احتمال می رود هفته اول بهمن ماه مدارس تعطیل اعلام شود.

اخبار تعطیلی مدارس چهارشنبه 12 بهمن ماه 

در صورتیکه مدارس هر استانی تعطیل اعلام شود در این بسته خبری اطلاع رسانی خواهد شد.

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اعلام کرد: با توجه به تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان همه مدارس فیروزکوه در دو نوبت صبح و عصر و همه مدارس دماوند و رودهن در نوبت صبح روز چهارشنبه 12 بهمن 1401 غیرحضوری است.

همچنین به دلیل برودت هوا، ادامه یافتن بارش برف و لغزندگی سطح معابر، آموزش در مدارس لواسانات و رودبارقصران، روز چهارشنبه 12 بهمن ماه غیر حضوری است‌.

روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری طی صدور اطلاعیه اعلام کرد مدارس شهرستان‌های استان در تمامی مقاطع فردا ۱۲ بهمن‌ماه تعطیل بوده و فعالیت خود را به صورت غیرحضوری در شبکه شاد ادامه خواهند داد.

تمامی مدارس این استان فردا تعطیل شد

به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر روز چهار شنبه ۱۲ بهمن ماه، فعالیت آموزشی کلیه مدارس شهرستان‌های استان در تمامی مقاطع به صورت غیرحضوری در شبکه شاد خواهد بود.روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری طی صدور اطلاعیه اعلام کرد مدارس شهرستان‌های استان در تمامی مقاطع فردا ۱۲ بهمن‌ماه تعطیل بوده و فعالیت خود را به صورت غیرحضوری در شبکه شاد ادامه خواهند داد.

به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر روز چهار شنبه ۱۲ بهمن ماه، فعالیت آموزشی کلیه مدارس شهرستان‌های استان در تمامی مقاطع به صورت غیرحضوری در شبکه شاد خواهد بود.

در حال تکمیل....


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4jool3