شنبه 22 اردیبهشت 1403 - 11 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/06/03 04:03
شهره لرستانی | تولد شهره لرستانی
کد خبر: 122740

صحبت های شهره لرستانی در روز تولدش | صحبت های شهره لرستانی همه را شوکه کرد

شهره لرستانی بازیگر ایرانی و تولدش در 57 سالگی در ادامه خواهید دید.

شهره صالحی لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان .شهره لرستانی 26 مهرماه 1345 متولد شد و اصالتا اهل خرم آباد است.شهره لرستانی در یک خانواده پنج نفره متولد شد، پدر شهره لرستانی  قاضی بازنشسته دادگستری و مادرش فرهنگی بازنشسته است و یک خواهر و برادر دارد. پدرشهره لرستانی  در سال 1400 فوت کرده است.

زندگی شخصی مازیار لرستانی

حتما شما کنجکاوید تا درباره ازدواج مازیار لرستانی بیشتر بدانید و اصلا بدانید عنوان مازیار لرستانی و همسرش صحت دارد؟ در این باره باید بگوییم خیر! این بازیگر تا کنون که 57 بهار از عمر خود گذرانده، هرگز ازدواج نکرده است اما آیا او هرگز عاشق هم نشده؟ در این باره باید ماجرایی را برای شما تعریفاین هنرپیشه در سال‌های دور و وقتی 27 سال داشت عاشق شد. هنوز از هویت عشق او خبر نداریم و او هرگز در این مورد سخنی نگفته است. آقای لرستانی درباره تجربه عشقی خود می‌گوید در آن زمان بسیار شاد و سرخوش بوده و بی‌هوا عاشق می‌شود. داستان عشق او بسیار ساده اما دردناک برای خودش بود، عشقی که هرگز به ثمر نرسید و باعث افسردگی و دور شدن او از دنیای بازیگری شد. این دوری برای آقای بازیگر 40 کیلو اضافه وزن آورد تا اینکه به پیشنهاد روانشناس خود به دنیای بازیگری بازمی‌گردد.

شروع کار بازیگری
شروع بازیگری آقای لرستانی در سال 1364 رقم خورد. او تا سال 1369 تئاترهایی همچون آدم‌برفی، زیبایی بی‌اعتنا و تبعیدی‌ها را به عنوان بازیگر انجام داد. آقای لرستانی سپس در سال 1369 با مجموعه تلویزیونی اغر بخیر کار سریالی و در سال 1370 با فیلم نیاز سینما را آغاز کرد. این هنرپیشه راه خود را در دهه 70 ادامه داد و تا نیمه‌های آن به عنوان نقش‌های مکمل کمتر دیده شده نظیر فیلم‌های ماموریت آقای شادی، مروارید سیاه و لیلی با من است، سریال‌های آپارتمان و آوای فاخته بازی می‌کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4pd796