پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1403 - 16 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/23 06:43
جواد رضویان| پیری جواد رضویان
کد خبر: 121464

پیر شدن جواد رضویان | سفید شدن موهای جواد رضویان در یک شب

جواد رضویان بازیگر طنز ایرانی و چهره پیریی اش در ادامه خواهید دید.

جواد رضویان بازیگر طنز متولد 6 مرداد سال 1353  در شهر قم است. جواد رضویان  به جز بازیگری، خوانندگی و کارگردانی هم می کند. پدر جواد رضویان  قمی بود و مادرش اهل شهر یزد است و او هم در قم به دنیا آمده است.جواد رضویان خیلی اتفاقی وارد رشته بازیگری شد.جواد رضویان در سال اول دانشگاه با مهران غفوریان، امیر غفارمنش و بیژن بنفشه خواه همکلاس شد و با کمک آنها وارد رشته بازیگری شد.جوادرضویان

نخستین بازی

نخستین مجموعه ای که در آن ایفای نقش کرد، مجموعه سیب خنده بود ولی با مجموعه طنز پاورچین به کارگردانی مهران مدیری به شهرت رسید و در جایزه بزرگ به کارگردانی مهران مدیری این موفقیت باز هم تکرار شد.

خداحافظی از تلویزیون

جواد رضویان، شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، در آخرین روز سال ۱۳۹۴، پس از آنکه به عنوان یکی از سه بازیگر برگزیده برنامه سه ستاره معرفی شد با بغض اعلام کرد که دیگر در تلویزیون کار نخواهد کرد و برای همیشه خداحافظی کرد. وی پس از این ماجرا در مجموعه همسایه‌ها به ایفای نقش پرداخت و دوباره به تلویزیون برگشت.

تجربه کارگردانی جواد رضویان

جواد رضویان یکی دو تجربه کارگردانی هم داشته که البته نتوانست در این زمینه موفقیت هایی که در عرصه بازیگری بدست آورده بود را تکرار کند. وی تاکنون در چند تله فیلم نیز بازی کرده و تا به حال چند آلبوم نیز بیرون داده است که آخرین آن کاری با نام لحاف دوزی است. دارای یک فرزند دختر است و یک طوطی برزیلی هم دارد. نارنجی رنگ مورد علاقه اوست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4pdz7r