جمعه 28 اردیبهشت 1403 - 17 May 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/17 10:45
شقایق فراهانی | شقایق فراهانی بازیگر | شقایق فراهانی و پسرش
کد خبر: 12470

مهربان بانوی گیلدخت با پسرش در دنیای واقعی | پسر خوشتیپ شقایق فراهانی را دیده بودید؟+عکس

شقایق فراهانی بازیگر ایرانی سریال گیل دخت به همراه پسرش باعث تعجب کاربران فضای مجازی شد در دامه تصویر این مادر و فرزند را مشاهده کنید.

شقایق فراهانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران که هم اکنون در سریال گیل دخت از شبکه یک سیما در حال پخش است هنرنمایی کرده  شقایق فراهانی در نقش مهربان بانو  در این سریال حضور دارد.شقایق فراهانی به تازگی با پسرش دیده شده که عده ای باورشان نمی شد که این پسر،فرزند شقایق فراهانی باشد در ادامه تصویر شقایق فراهانی به همراه پسرش ببینید.

شقایق فراهانی و پسرش

 متولد 2 مرداد 1351 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که از تئاتر فعالیت خود را شروع کرد تا اینکه با سینما مشهور شد و حالا یک پسر هم دارد.

پدرش بهزاد فراهانی و مادرش فهمیه رحیم نیا هر دو بازیگرند ، فرزند اول خانوادس و یک برادر بنام آذرخش (نقاش و نوازنده) و یک خواهر بنام گلشیفته (بازیگر) دارد.

حضور در یک خانواده هنری باعث شد از همان دوران کودکی وارد تئاتر بشود تا اینکه بصورت جدی کلاس های بازیگری را زیر نظر پدرش و «کریم زرگر» گذراند .

مدتی با پدر و مادرش در فرانسه زندگی کرد تا اینکه زمان انقلاب به ایران آمدند اما با شروع جنگ ایران و عراق برای امنیت بیشتر به کشور استرالیا رفتند.

سپس مقطع دبیرستان را در کشور آمریکا گذراند تا اینکه بعد از پایان جنگ به ایران بازگشت.

سال 1375 که 24 ساله بود در فیلم «لیلا» به کارگردانی داریوش مهرجویی بازی کرد سپس سال 1378 با سریال «داستان یک شهر» اصغر فرهادی وارد قاب تلویزیون شد.

شقایق فراهانی سال 1369 زمانی که دختر 19 ساله ای بود با همسر خود آقای حسامی ازدواج کرد اما این زندگی با تولد پسرشان «سام» سال 71 به طلاق ختم شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4yk9b2