پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1403 - 16 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/27 07:45
نیکی مظفری | استایل نیکی مظفری
کد خبر: 121694

استایل خفن نیکی مظفری | با این استایل نیکی مظفری غوغا به پا کرد

نیکی مظفری، بازیگر تلویزیون و سینما و استایل خفن اش در ادامه خواهید دید.

نیکی مظفری متولد 28 شهریور ماه 1366 در تهران وبازیگر می باشد. نیکی مظفری  دارای مدرک کاردانی معماري از لندن است.نیکی مظفری در دبیرستان تجربی خوانده و تصمیم داشته که داروساز شود  ولی سر از معماري و آن هم در لندن درآورده است و دارای مدرک کاردانی معماري است. نیکی مظفری دو سال در کلاسهاي بازیگری مرحوم سمندریان شرکت کرده و تجربه بازیگری هم دارد. نیکی مظفری علاوه بر بازیگری و معماري در رشته طراحی صحنه و لباس هم دستی بر آتش دارد و در بسياري از پروژه های در پشت صحنه با سمت های گوناگون مانند برنامه ريز و مدیر تولید و … به فعالیت پرداخته است. نیکی مظفری تنها فرزند خوانده است و سالهاست مادرش مرحوم شده است.نیکی مظفری

علاقه و کلاس

به لطفا پدر بازیگرش از همون دوران نوجوانی به این رشته علاقمند شد در پایان دوره راهنمایی به کلاس های زنده یاد حمید سمندریان رفت و مدت دو سال فنون بازیگری را فرا گرفت.

آغاز فعالیت بازیگری نیکی کریمی و فعالیت پشت صحنه

در زمان کودکی در چند نقش از جمله سریال بچه ها، قصه ها و فیلم ضلع ششم در سال ۷۳، ایفای نقش کرد. بعد در زمان دبیرستانی با تئاتری به کارگردانی آقای هادی مرزبان اولین تجربه حرفه ای خود را شروع کرد. نیکی مظفری بعد از برگشت از لندن و فعالیت در زمينه معماري زمانی در حدود ۸ سال را بعنوان مدیر تولید، جانشین تهيه کننده ، طراح صحنه، طراح گریم و … در فیلم سازی پدرش فعالیت نموده است .

دوست های صمیمي نیکی مظفری

شقایق فراهانی و تینا پاکروان از صمیمي ترین دوست های نیکی مظفری هستند. نیکی مظفری به تیم فوتبال استقلال علاقمند بوده و بازیکن محبوبش هم فرهاد مجیدی است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4yv5ab